flamingopikken skrev:Du har kun én øvelse til benene, men hele to øvelser til biceps. Du skal tænke på at biceps er en meget lille muskel ifh. til eksempelvis quadriceps (lår). Du bruger i øvrigt biceps indirekte igennem Pulldowns og BOR, så jeg ville helt klart SKIFTE mellem Hammer Curls og Barbell Curls , fremfor at køre dem ved hvert træningspas.
På dag 2 kan jeg se ud kører "Rear Laterals". Hvis du vælger at køre de øvelse, skal den ind på Dag 1, da det er en øvelse til bagskulderen, som du også træner indirekte igennem BOR og Pulldowns. Side Laterals kan du til gengæld smide ind på dag 2 :D
- Men ellers ser det fornuftigt ud, du har da fat i nogle gode basisøvelser =D> Har du tænkt over en progressions-cyklus, og har du styr på ernæringen?
Altså BOR er vel bent over B row?
Og som sagt har jeg planer om squat. Og Vi har tænkt os at lige hive fat i dem at de kan godt tage det squat stativ tilbage! Men ellers så er front squat vel godt nok. Indtil vi for fat i det stativ;-)
Så jeg skal kun lave en biceps på dag 1?
Hmm. Lyder egentlig meget logisk.
Men kan du os hjælpe mig med en rækkefølge
Tror lige jeg skal have en forklaring med den cyklos der
Er stoppet med at drikke, undtagen til store fester.
Og skal til at tage weight gainer og kreatin. Ellers er der ikke så meget der. har den lille fordel/som samtidig er en ulempe. At uanset hvor meget jeg spiser, kan jeg ikke tage på.
Måske du har nogen forslag til ernæring?