Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1448
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

Optimum Nutrition - Serious Mass , har man brug for mere?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa
Jeg er lige startet paa styrketræning igen efter mange aars pause. Dengang brugte jeg Optimum Nutrition - Serious Mass og regner med at købe den igen.

Men jeg kommer nu i tanke om man har brug for mere eller alt er i denne Optimum Nutrition - Serious Mass?
Kreatin, Aminosyre etc. er det nødvendigt at købe ved siden af Optimum Nutrition - Serious Mass eller vil det være overflødigt?

Jeg skal gerne tage paa. Er 195 cm høj og ca 79 kg som det ser ud nu.

Kom gerne med erfaringer og forslag til hvad i ville sætte sammen med Optimum Nutrition - Serious Mass?

Takker
mvh Anders

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Intet af det er nødvendigt. Serious Mass i sig selv er en weightgainer, der er fyldt med maltodextrin, som bare er en art "hurtig" kulhydrat. Det behøver ikke at være noget problem, men 'rigtig' mad er at foretrække. Weightgainere giver kun mening at bruge, hvis man har svært ved at få nok mad ned ellers - det er absolut ikke magiske! Det korte i det lange er, at Serious Mass er et komplet spild af penge, hvis din appetit ikke fejler noget, og du kan æde nok til at tage på...

Alle kosttilskud er nærmest direkte ligegyldige sammenlignet med en fornuftig kost, der er indrettet efter éns mål. Når det så er sagt, så kan proteinpulver være en hjælp ift. netop at ramme de tal, man skal nå gennem kosten. Kreatin, en daglig multivitamin og fx fiskeolie kan også være helt nyttige tilskud.

Alt ud over disse er mere tvivlsomme tilskud, der dog kan give mening alt efter din situation :)
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hej, tak for det. Ja alm kost kan gøre meget men jeg ved med mig selv at jeg ikke for lavet den rigtige kost etc selv og spist det jeg burde derfor er b.la. Serious Mass eller andet kosttilskud en go løsning for mig, da det er nemmere at have med at gøre.

anderssorensen skrev:Hej, tak for det. Ja alm kost kan gøre meget men jeg ved med mig selv at jeg ikke for lavet den rigtige kost etc selv og spist det jeg burde derfor er b.la. Serious Mass eller andet kosttilskud en go løsning for mig, da det er nemmere at have med at gøre.

Kan du hælde havregryn på en tallerken, evt. med lidt proteinpulver ovenpå? Det vil altid være bedre end en WG :wink:
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:
anderssorensen skrev:Hej, tak for det. Ja alm kost kan gøre meget men jeg ved med mig selv at jeg ikke for lavet den rigtige kost etc selv og spist det jeg burde derfor er b.la. Serious Mass eller andet kosttilskud en go løsning for mig, da det er nemmere at have med at gøre.

Kan du hælde havregryn på en tallerken, evt. med lidt proteinpulver ovenpå? Det vil altid være bedre end en WG :wink:

LOL , Tror godt at jeg li kan finde ud af..

anderssorensen skrev:
Jenslyn87 skrev:

LOL , Tror godt at jeg li kan finde ud af..

Det er i hvert fald min WG-løsning... kan æde havregryn + mælk + proteinpulver fra nu og til søndag, hvis det skulle være :D
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster