Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1649
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1646

Følg bodybuilding.dk på

Pause på Kreatin?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey!

Jeg har nu taget Kreatin i ca. 3 måneder, og tænkte så på om man skal stoppe 100 % med at tage det i en månede nu, eller kan man fortsat tage lidt på de dage man træner?

Der ud over har jeg ikke taget det nu i 3 dage, og har allerede tabt mig 1 kg. WTF?

Vil det så mene at jeg er positiv responder på Kreatin siden det kilo jeg har tabt der væske der er ude af kroppen?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

method skrev:Hey!

Jeg har nu taget Kreatin i ca. 3 måneder, og tænkte så på om man skal stoppe 100 % med at tage det i en månede nu, eller kan man fortsat tage lidt på de dage man træner?

Der ud over har jeg ikke taget det nu i 3 dage, og har allerede tabt mig 1 kg. WTF?

Vil det så mene at jeg er positiv responder på Kreatin siden det kilo jeg har tabt der væske der er ude af kroppen?

det er en god ide´efter de 3 måneder at holde en måned helt fri fra kreatinen, og så igen køre en periode på 3 måneder.

Mht dit vægttab er det meget naturligt. Kreatin binder væske (vand) i kroppen, hvilket forlader kroppen igen, når kreatinperioden ophører.

Om du er responder eller non-responder kan ikke måles på væskemængden i kroppen, men om du har gainet styrke, masse mm. Kan du selv mærke en forskel under træning når du tager kreatin ? Hvis svaret er ja, har du svaret selv :wink:

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Inden jeg tog kreatin løftede jeg ikke særligt meget men i loading perioden kunne jeg mærke væsentlig forskele de sidste 2 dage det vil du også kunne hvis du er modtager for kreatin... Vil jeg mene.. Lig mærke til det nåtr du begynder at loade igen
jeg har holdt pause i 4 år og er nu startet igen...
startede den 7 /2 2007
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (1)

Altså det er jo ikke et mirakelmiddel, der gør at du kan løfte 10-15 kg mere i diverse øvelser. Men kan måske hjælpe dig med de sidste 3-5% eller en reps mere, i den stil..

Kreatin virker som oftest også kun ved atleter, der ikke kan presse mere ud af det prefekte træningsprogram samt kosten. Så overvej lige om det er på plads, INDEN du påbegynder kreatin.

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

HAV skrev:Kreatin virker som oftest også kun ved atleter, der ikke kan presse mere ud af det prefekte træningsprogram samt kosten. Så overvej lige om det er på plads, INDEN du påbegynder kreatin.

Bare rolig - Det er på plads :)
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster