Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1492

Følg bodybuilding.dk på

Phil Heath Interview

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Som jeg tidligere har skrevet så blev Phil syg op til Pre-Judging, hvor at han brækkede sig ustyrligt, og blev set på at læger. Her fortæller han om situationen, og hvordan han har har det efter Pre-Judging:

http://www.flexonline.com/videos?bctid=42210173001&bclid=1460782895
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Damn han virker frustreret, ikke at man kan bebrejde ham, han har trænet fokuseret et helt år for så at se det hele ryge på jorden grundet en mave influenza. :? Jeg havde været fucking furious.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

pkrfrk skrev:Damn han virker frustreret, ikke at man kan bebrejde ham, han har trænet fokuseret et helt år for så at se det hele ryge på jorden grundet en mave influenza. :? Jeg havde været fucking furious.

Ja man forstår ham 100 %, og det er faktisk flot at han holder sig så rolig.
Men jeg ved nu ikke hvor meget anderledes han kunne have lagt. Han havde måske overhalet Kai hvis han havde været ON. Men tror sgu ikke han nogensinde ville have endt i top2.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Kostplan: Vis kostplan

Moqensen skrev:
pkrfrk skrev:Damn han virker frustreret, ikke at man kan bebrejde ham, han har trænet fokuseret et helt år for så at se det hele ryge på jorden grundet en mave influenza. :? Jeg havde været fucking furious.

Ja man forstår ham 100 %, og det er faktisk flot at han holder sig så rolig.
Men jeg ved nu ikke hvor meget anderledes han kunne have lagt. Han havde måske overhalet Kai hvis han havde været ON. Men tror sgu ikke han nogensinde ville have endt i top2.

Til sidste da han siger at han kan vise dem benene med det samme kan man virkelig høre frustrationen i stemmen.

Jeg er helt enig. Det var et sindsyg stærkt felt i år og det er bestemt ikke til at sige hvordan han havde stået havde han været helt rask. Det er dog tydeligt at høre at han selv mener han ville have endt på mindst en 3 plads hvis ikke bedre. (min subjektive holdning selvfølgelig :mrgreen: )
Under alle omstændigheder så ville jeg rigtig gerne have set hvordan han havde stået, nu er jeg måske heller ikke helt objektiv da jeg synes heath virker som en sympatisk fyr men en rigtig nice fysik.

Der er dog ingen tvivl om at Jay ville have vundet hvilket selvfølgelig også er fuldt fortjent da hvad han præsterede var virkelig imponerende. Hans Stomp billede kommer til at florere på internettet i utallige af år hvis ikke årtier. :D

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster