Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jakob skrev:Smagen er en smule bedre, men rent kvalitetsmæssigt så tror jeg de er meget lig hinanden. Altså begge produkter er helt i top mht. kvaliteten.

Nicky Cruz skrev:Jakob skrev:Smagen er en smule bedre, men rent kvalitetsmæssigt så tror jeg de er meget lig hinanden. Altså begge produkter er helt i top mht. kvaliteten.
Nu hvor vi snakker om proteinpulver. Idag stødte jeg på en ung knægt i føtex med en dåse proteinpulver - 750 gram, 250 kroner. Jeg prikkede ham på skulderen og sagde at han kunne købe to kilo for samme pris inde på bodyman.dk.. han takkede og gik ned og lagde skidtet tilbage på hylden.
Jeg har været en god dreng..![]()
-Nicky Cruz

Nicky Cruz skrev:Jakob skrev:Smagen er en smule bedre, men rent kvalitetsmæssigt så tror jeg de er meget lig hinanden. Altså begge produkter er helt i top mht. kvaliteten.
Nu hvor vi snakker om proteinpulver. Idag stødte jeg på en ung knægt i føtex med en dåse proteinpulver - 750 gram, 250 kroner. Jeg prikkede ham på skulderen og sagde at han kunne købe to kilo for samme pris inde på bodyman.dk.. han takkede og gik ned og lagde skidtet tilbage på hylden.
Jeg har været en god dreng..![]()
-Nicky Cruz

Den er go´ skrev:Designer Whey Protein
Endnu et skoleeksempel på hvordan man via god markedsføring kan sælge et middelmådigt produkt til toppris.
Det eneste usædvanlige ved ’Designer Whey’ er at det er tilsat hydrolyseret valleprotein. At et produkt er hydrolyseret betyder at proteinerne er spaltet ned i mindre fragmenter – også kaldet peptider. De mindre peptider optages hurtigere end almindelig forarbejdet valleprotein hvilket har en teoretisk fordel i postwork-shakes.
Dog opgiver producenten ikke hvor mange gram hydrolyseret protein der findes i produktet, og da ordet ’hydrolyseret valleprotein’ er nævnt sidst i varedeklarationen tyder dette på, at det kun drejer sig om yderst få gram. I så fald vil det ikke være første gang, at et en amerikansk producent har tilsat nogle få gram af en ingrediens for at kunne brøste sig med det i varedeklarationen…
Bodylab Whey 80
Et relativt nyt produkt (medio 2002) på det danske der på rekordtid (ikke uden grund) er blevet en topseller i DK.
Produktet er en blanding af udenatureret valleprotein koncentrat samt isolat og har en perfekt aminosyreprofil hvis målet er at opbygge muskelmasse. Produktet er ikke tilsat billigt industriprotein og har en høj biologisk aktivitet/tilgængelighed.
Produktet er ikke tilsat så store mængder af smagsstoffer samt sødemiddel som mange af de amerikansk producerede produkter er. Det har den fordel at produktet ikke bliver kvalmende at indtage halvvejs gennem bøtten.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster