Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

PS3

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Mine dage er talte. Jeg har nu endelige investeret i et ordentligt stuealter og en ps3. Så nu får træningen hård konkurrence :twisted:

Men så tror man, man skal hjem og spille og så er der bare så meget gejl at sætte op at man bliver helt rundskæv.

Pakke fjernsyn ud, sætte fod på, batterier i fjernbetjening, tilslutning til antenne, indstilling af kanaler, opdatering af fjernsyn via internet med eller uden kabel, installering af trådløs internet til fjernsyn, kalibrering af fjernsyn, opsætning af ps3, opdatering af ps3, lade controller, installere spil. (WTF! Den gang jeg var ung smed man bare en kiks i skuffen og så kørte det! -Det var sgu ps1'ens velmagtsdage...) Nå jo, selv de der åndssvage spil skal også opdateres. Der skal generelt bruges rimelig meget internet.. helst kablet (tror jeg nok?!) Desuden skal man have købt et virvar af accessories for at være klar. ekstra controller, hdmi stik, internetstik -you name it.

Men er der nogle fif derude til sådan en grøn en som mig?

Kan det betale sig at installere spillene (står de loader hurtigere når man er inde i spillet) ?
-Hvilket umiddelbart lyder meget smart. Man skal jo kun bruge tid på det en gang, og så spiller det bare.

Jeg har også opdateret til den nyeste software version af ps3'en. Det er vel kun godt ikk'?
-eller er den spækket med fejl?!

Jeg har et HDMI stik i fjerneren der står ARC på (audio return channel) skal jeg bruge den til ps3en, når jeg spiller og ser film, eller er det lige meget?
-kan ikk huske om det kun virker til surround el. hvad fidusen er..

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Når du ligefrem spø'r ind til teknikken, så forstår jeg simpelthen ikke, at du ikke opretter en tråd på fx PSlife.dk i stedet for her...

Når det så er sagt, så er PS3'eren nu til at have med at gøre. Få den på nettet - trådløst eller ej - og lad den opdatere. Hvis dit spil kræver en installation, så skal den nok komme op og fortælle dig det, og så lader du den ellers bare køre igennem. Ikke så meget pjat.

HDMI, indstil til 1080p (står den vel allerede på) og giv gas :)

Mht. lyden... HDMI fører lyd, så hvis du bare skal have lyden ud af fjernsynet, kan du snildt bruge HDMI-stikket. Ellers kommer det jo an på din forstærker / lyddims
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster