Jeg har efter en længere skades periode genoptaget fitness. Denne gang med en kæreste som træningspartner (Og nej! Det ender ikke alt sammen i hyggesnak ;) ).
Jeg ville egentlig gerne have sammensat en kostplan til hende.
Hun er 23, 167cm høj og vejer 51kg. Hendes ligevægtstal er omkring de 2200kcal.
Jeg synes ikke hun skal tabe sig, da hun ikke skal være en pind! Derimod så vi begge gerne at hun taber lidt af det hvalpefedt, som hun har samlet på maven (Klassiske pige sted at have fedt tror jeg). Så min plan var at få strammet hende op

Som det ser ud nu kommer hun til at lave fullbody styrketræning 3 gange om ugen - kombineret med 2-3 gange cardio (Cardio? Er det spansk? Ej, vi kan godt lide at svømme, ro osv.)
http://www.bodybuilding.dk/images/articleManager/model%203%20artikel(1).png
Denne kostplan fra BBs egen hjemmeside ser egentlig lovende ud. Dog skal den cuttes ned på kcal og protein.. Hun skal ramme omkring de 100-110g og 2100kcal efter min mening
Sætter stor pris på alle råd ang. hvordan jeg cutter BBs plan ned så den passer til hendes behov 
Jeg ville hoppe ombord i den samme kostplan så vi kan lave mad sammen. Dog skal jeg nok have en lidt udvidet version
Er 21, 188 og ca. 78kg. Med andre ord jeg skal nok tilbage på en bulk plan
Dog vil jeg denne gang på en clean bulk
så hvis nogen ligger inde med en super fed plan så kast den endelig min vej! 
Kunne være fedt hvis nogen kunne give et råd eller to om hvordan jeg kan sammensætte en kostplan til hende

Taaak for din tid