Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1841
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1838

Følg bodybuilding.dk på

Recovery shake vs vægttab

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Det er sikkert et dumt spørgsmål men jeg vil mene at jeg er undskyldt som nybegynder... Jeg ønsker vægttab og er gået i gang med at træne for at øge min fedtforbrænding, jeg har læst lidt herinde og kan se at kost er vigtigt i forhold til muskel opbygning og at en shake efter træning giver en god effekt. Jeg skal måske lige give lidt info om mig selv, jeg er 182 høj og vejer 122 kilo jeg er kraftig af natur men selvfølgelig alt for overvægtig. Jeg kører på vægtkonsulenternes diæt, dvs en typisk dag består af 1 stk rugbrød med spejlæg til morgenmad, 300g gulerødder samt 1 dåse tun til frokost og 300g blomkål samt 240g mager kylling til aften udover det supplere jeg med frugt og naturlige vitamin tilskud, så alt i alt ligger jeg nok på omkring 1000 kal om dagen. I min træning idag forsøgte jeg mig med en low carb protein drik som jeg drak inden/under træning samt en recovery shake bestående af kulhydrater og proteiner efter træning, i den forbindelse fik jeg set på kalorie indholdet af de 2 shakes, protein shaken var ikke så slem, den lå på omkring 150, men recovery shaken lå på over 400 kal, så mit spørgsmål er, om i vil mene at jeg i mit tilfælde stadig skal drikke disse shakes under/efter træning på trods af mit ønske om vægttab?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja.