Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 690
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

Sheiko

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey, jeg har luret på et Sheiko til styrkeløft, kan se på Sheiko forum at der er ændringer til de exel filer der ligger spredt på nettet. Ser ud til i deres tre dages program for løftere over 80 kg BW er bla. ændret i antal sæt i opvarmning, opbygning, nogen der har efraring med de "nye" programmer?
Har hørt flere har fremgang i både Squat og bænk, dog ikk så markant i dødløft?

For løftere med en teknik til det, ser det ud til at der anbefales #37 #31 #32 i den rækkefølge, i nr 32 er der peak i første uge, dvs allerede efter 8 uger på Sheiko, og køres den cyklus igen er det dog peak test efter 11 uger, ville det gi mening at køre #37 to gange, for en bedre indkøring før peak test? Mit næste stævne er ikk før start november 2016

Link til forum: http://sheiko-program.ru/forum/index.php?topic=15.0
Jeg har læst mig frem til en del der indsætter en ekstra dag til ryg, skuldre (stem) og biceps, kørt efter 3. Dagen, min tanke er der køres massivt mængde bænk og som jeg læser det ikk noget til eks bagskuldre.
Også en mulighed at tage nr 2 bænkpres eller Squat blok på dagen som en støtte øvelse, eks Squat til pins, Squat med stop i bund, Squat langsom ned, small bænk, bænk med soft touch, bænk langsom ned, alt efter teknisk udfordring.

Den ekstra dag jeg tænkte at indsætte er:
Stem
CS row
Face pull
Stiv arm pulldowns
Row tov albuer ude
Biceps

Roald

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 117.50
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Roald skrev:Hey, jeg har luret på et Sheiko til styrkeløft, kan se på Sheiko forum at der er ændringer til de exel filer der ligger spredt på nettet. Ser ud til i deres tre dages program for løftere over 80 kg BW er bla. ændret i antal sæt i opvarmning, opbygning, nogen der har efraring med de "nye" programmer?
Har hørt flere har fremgang i både Squat og bænk, dog ikk så markant i dødløft?

For løftere med en teknik til det, ser det ud til at der anbefales #37 #31 #32 i den rækkefølge, i nr 32 er der peak i første uge, dvs allerede efter 8 uger på Sheiko, og køres den cyklus igen er det dog peak test efter 11 uger, ville det gi mening at køre #37 to gange, for en bedre indkøring før peak test? Mit næste stævne er ikk før start november 2016

Link til forum: http://sheiko-program.ru/forum/index.php?topic=15.0
Jeg har læst mig frem til en del der indsætter en ekstra dag til ryg, skuldre (stem) og biceps, kørt efter 3. Dagen, min tanke er der køres massivt mængde bænk og som jeg læser det ikk noget til eks bagskuldre.
Også en mulighed at tage nr 2 bænkpres eller Squat blok på dagen som en støtte øvelse, eks Squat til pins, Squat med stop i bund, Squat langsom ned, small bænk, bænk med soft touch, bænk langsom ned, alt efter teknisk udfordring.

Den ekstra dag jeg tænkte at indsætte er:
Stem
CS row
Face pull
Stiv arm pulldowns
Row tov albuer ude
Biceps

Roald

Hej Roald.

Kan det ikke passe du er medlem i AAK? Der er helt sikkert en masse dygtige løftere, der kan svare på dine spørgsmål. Det giver altid meget mere mening at få en forklaring og konkrete forslag ansigt til ansigt.

Når det så er sagt mener jeg at der normalt anbefales #29, #37 og så #32. Dog er der så vidt jeg har erfaret ikke ret mange, der har haft success med #32 som peak.
- En ekstra ryg/arm dag giver god mening.
It's all about them titties!!
Brugeravatar

Reputation point: 530

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 242.50

Logbog: Vis logbog

Rigtigt, er medlem af og træner i AAK tak for svar.
Jeg vil gerne brede viften længere ud, og få lidt flere input omkring brugen af Sheiko

Roald

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 117.50
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog

Roald skrev:Rigtigt, er medlem af og træner i AAK tak for svar.
Jeg vil gerne brede viften længere ud, og få lidt flere input omkring brugen af Sheiko

Roald

Sheiko giver jo generelt udmærkede resultater, og det er nemt at følge. Man skal bare huske på at det stadig er et færdigt program, der ikke er tilpasset til dig.
Jeg har ikke selv prøvet de nye cyklusser, men af hvad jeg hører er folk vidst generelt glade for dem.
It's all about them titties!!
Brugeravatar

Reputation point: 530

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 242.50

Logbog: Vis logbog