Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1321
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1318

Følg bodybuilding.dk på

Smag af Bodylabs Whey

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey! Jeg har så modtaget mine smagsprøver i dag. Men jeg fik chokolade, karamel og karamel, så derfor har jeg et problem!
Jeg har smagt chokolade, men jeg synes at det var ret "kvalmende". Kan godt være, fordi jeg havde for meget eller for lidt mælk i. Hvad plejer i at bruge?

Men jeg er meget interesseret i, hvordan banan, vanilje og jordbær smager. Så kan i evt. beskrive med andre madvarer, hvordan de smager?

Det ville jo være ret nedern at bestille 5 kg jordbær, og så finde ud af, at det ikke smagte særlig godt. Så håber nogle kan hjælpe mig ;)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er sgu svært at hjælpe på det område da det er en smagssag. Personligt er jeg helt vild med banan, synes det smager som de milkshakes man kan få mange steder, men der er andre her på forummet som er ved at brække sig over bananen og synes den smager meget kunstig. Chokolade er jeg også meget glad for, især hvis man blender en banan i, men det kan du ikke lide, så det er ikke nemt at råde folk mht. smag.[/code]
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 165.00

Kostplan: Vis kostplan

X skrev:Det er sgu svært at hjælpe på det område da det er en smagssag. Personligt er jeg helt vild med banan, synes det smager som de milkshakes man kan få mange steder, men der er andre her på forummet som er ved at brække sig over bananen og synes den smager meget kunstig. Chokolade er jeg også meget glad for, især hvis man blender en banan i, men det kan du ikke lide, så det er ikke nemt at råde folk mht. smag.

Kan godt se, at det er lidt svært. Men man kan vel sammenligne med andre madvare? Altså smager jordbær af jordbær?

Undskyld hvis det ikke giver nogle mening, så trækker jeg da spørgsmålet tilbage. ;)

fakenickahl skrev:
X skrev:Det er sgu svært at hjælpe på det område da det er en smagssag. Personligt er jeg helt vild med banan, synes det smager som de milkshakes man kan få mange steder, men der er andre her på forummet som er ved at brække sig over bananen og synes den smager meget kunstig. Chokolade er jeg også meget glad for, især hvis man blender en banan i, men det kan du ikke lide, så det er ikke nemt at råde folk mht. smag.

Kan godt se, at det er lidt svært. Men man kan vel sammenligne med andre madvare? Altså smager jordbær af jordbær?

Undskyld hvis det ikke giver nogle mening, så trækker jeg da spørgsmålet tilbage. ;)

Nej, det fint nok. Men det kan bare være meget individuelt hvad folk synes er godt. Lithium skyller åbenbart bare hans banan ned hvor jeg virkelig nyder det og er jeg lækker sulten blander jeg mig en bananshake, elsker det virkelig og det bliver ikke klamt, synes jeg.
Brugeravatar

Styrkeliste

Synes jordbær whey blandet med mælk smager meget ligesom en McD milkshake (så vidt jeg husker anyway, har ikke fået sådan en i 4 år eller sådan noget). Ved ikke lige hvad jeg skal sammenligne vanille med, men den er nice :) Synes jeg så godt nok også choko er, og banan for den sags skyld :)

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 182.00

Syntes smagen er mere eller mindre ligegyldig. Det er heller ikke ligefrem fordi jeg syntes min kasein shake som er blandet op med vand, smager specielt godt før sengetid, men det skal bare ned! :D

Altså der er da ingen grund til at det skal smage af helvedes til, hvis man kan få noget man kan lide... Man bliver ikke mere harcore af at spise ting der smager dårligt :)

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 182.00

køb neutral smag.. og bland selv en smag i shaken... færdig slut! :8

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Bateman skrev:Syntes smagen er mere eller mindre ligegyldig. Det er heller ikke ligefrem fordi jeg syntes min kasein shake som er blandet op med vand, smager specielt godt før sengetid, men det skal bare ned! :D

Prøv og blend en banan i med en stavblender, det kommer til at smage MEGET bedre. Jeg hader kassein chokolade, men efter jeg er begyndt at blende en banan i glæder jeg mig hver aften til min kasseinshake :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Basheesh skrev:Altså der er da ingen grund til at det skal smage af helvedes til, hvis man kan få noget man kan lide... Man bliver ikke mere harcore af at spise ting der smager dårligt :)

Det er løgn!!

ahh enig, hvorfor kløjes dagligt, når det kan undgås
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00