Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1417
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1414

Følg bodybuilding.dk på

Sometimes i just wanna die

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey. Er i en mærkelig periode i mit liv, kan stene ud i luften og har ikke lyst til at lave noget.
Når jeg er i skole og sammen med mine kammerater er det som om jeg har en facade på og er ikke rigtig interesseret i hvad de siger - jeg er til stede men inderst inde interessere det de siger mig ikke. Det har intet med dem at gøre, det er mig selv der er problemet mit hoved er fyldt med tanker om en bestemt person og jeg har svært ved at give slip og komme videre, selvom jeg inderst inde godt ved det ville være det bedste for mig.
Ved ikke om i kan hjælpe mig, men det er rart at dele det med nogle.

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har selv mistet 2 rigtigt vigtige personer, og det lyder så dumt. Men tiden læger alle sår, der er ikke så forfærdeligt meget at gøre, end at lade det forløb du nu er i løbe sin kurs. Prøv såvidt muligt at opretholde en normal hverdag, hvis du kunne lide at spille computer, så fortsæt med det osv. Lad vær med at synke i et hul, prøv at gøre en indsats for at give slip og komme videre, det er individuelt hvordan vi alle gør det, så det kan jeg ikke fortælle dig hvordan du skal gøre :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

justdie skrev:Hey. Er i en mærkelig periode i mit liv, kan stene ud i luften og har ikke lyst til at lave noget.
Når jeg er i skole og sammen med mine kammerater er det som om jeg har en facade på og er ikke rigtig interesseret i hvad de siger - jeg er til stede men inderst inde interessere det de siger mig ikke. Det har intet med dem at gøre, det er mig selv der er problemet mit hoved er fyldt med tanker om en bestemt person og jeg har svært ved at give slip og komme videre, selvom jeg inderst inde godt ved det ville være det bedste for mig.
Ved ikke om i kan hjælpe mig, men det er rart at dele det med nogle.

Er det en historie du har lyst til at dele? - folk vil muligvis være i bedre stand til at hjælpe dig hvis de vidste hvad det drejede sig om.

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster