Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Spild af tid eller forsætte træningen?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB's.

Jeg er haft del problemer med uren hud her på det sidste, og tror det er pga det store indtag af shakes jeg begyndte at tage. Derfor prøvede jeg at stoppe med at drikke shakes her i ferien, og siden da er min hud blevet meget renere, så derfor tror jeg det er shakesne som er skyld i det.

Men så kommer jeg til at tænke på, nu hvor jeg så ikke vil drikke shakes pga problemerne med min hud, vil jeg miste mit tilskud af proteiner og kulhydrater, om det så er værd at træne så meget når jeg alligevel ikke får overskud? det vil jo gøre så jeg ikke vokser lige så meget.

Normalt træner jeg 2-split, 4 gange om ugen.

Min hverdage kost lægger generelt ca. sådan her:

4g kreatin
5-8 rygbrødsmadder med pålæg (skinke/frekedeller/salami osv)
3-4 æbler, 2 bananer, +1-2 stykker af forskellige slags frugt/grønsager.
2 potions havregryn med sukker (aner ikke hvor mange gram, men sådan nogle en normal skål størrelse)
aftensmad er blandet, men det er ofte en masse katofler med 2-3 slices kød ved siden af :)

Hvis i vil vide mere så endelig skriv.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Drop dine shakes og spis mere mad. Proteinpulver er IKKE et must for at få noget ud af træningen - bare se på Herkules, Conan the Barbarian og Chuck Norris. De er alle født i gamle dage og ingen af dem har drukket shakes.
Sålænge du bare spiser noget mere kan du SAGTENS droppe dine shakes, rigtig mad er ikke bare ligeså godt, det er også BEDRE end shakes.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Logbog: Vis logbog

Quest93 skrev:Hey BB's.

Jeg er haft del problemer med uren hud her på det sidste, og tror det er pga det store indtag af shakes jeg begyndte at tage. Derfor prøvede jeg at stoppe med at drikke shakes her i ferien, og siden da er min hud blevet meget renere, så derfor tror jeg det er shakesne som er skyld i det.

Men så kommer jeg til at tænke på, nu hvor jeg så ikke vil drikke shakes pga problemerne med min hud, vil jeg miste mit tilskud af proteiner og kulhydrater, om det så er værd at træne så meget når jeg alligevel ikke får overskud? det vil jo gøre så jeg ikke vokser lige så meget.

Normalt træner jeg 2-split, 4 gange om ugen.

Min hverdage kost lægger generelt ca. sådan her:

4g kreatin
5-8 rygbrødsmadder med pålæg (skinke/frekedeller/salami osv)
3-4 æbler, 2 bananer, +1-2 stykker af forskellige slags frugt/grønsager.
2 potions havregryn med sukker (aner ikke hvor mange gram, men sådan nogle en normal skål størrelse)
aftensmad er blandet, men det er ofte en masse katofler med 2-3 slices kød ved siden af :)

Hvis i vil vide mere så endelig skriv.

Fortsæt med at spise som du gør, og smid så tre dåser tun, en kylling og en liter skummetmælk oveni - på daglig basis, så skulle jeg ikke mene at du vil savne dine shakes.

Og forstsæt forhelvede da med at træne! - prÔtpulver er et suplement til, ikke en forudsætning for, træning..
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Legend skrev:Drop dine shakes og spis mere mad. Proteinpulver er IKKE et must for at få noget ud af træningen - bare se på Herkules, Conan the Barbarian og Chuck Norris. De er alle født i gamle dage og ingen af dem har drukket shakes.
Sålænge du bare spiser noget mere kan du SAGTENS droppe dine shakes, rigtig mad er ikke bare ligeså godt, det er også BEDRE end shakes.

Det er rigtigt nok, men tror bare virkelig ikke jeg kan få mig selv til at holde den rytme hver dag. Man skal jo nærmest spise hele tiden :wink:

Jeg er går ikke efter at blive virkelig stor, vil bare gerne have en flot velbygget krop. Synes selv at min krop er fin lige pt, dog er mine skuldre, triceps og mavs lidt bagud :-k

Quest93 skrev:
Legend skrev:Drop dine shakes og spis mere mad. Proteinpulver er IKKE et must for at få noget ud af træningen - bare se på Herkules, Conan the Barbarian og Chuck Norris. De er alle født i gamle dage og ingen af dem har drukket shakes.

Det er rigtigt nok, men tror bare virkelig ikke jeg kan få mig selv til at holde den rytme hver dag. Man skal jo nærmest spise hele tiden :wink:

Bob-bob, ik?
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Quest93 skrev:

Jeg er går ikke efter at blive virkelig stor, vil bare gerne have en flot velbygget krop. Synes selv at min krop er fin lige pt, dog er mine skuldre, triceps og mavs lidt bagud :-k

Så vidt jeg husker fra en anden tråd, er du et epic 63kgs mass monster (eller noget i den retning). Medmindre du dyrker ekstreme mængder kardio kan du næppe have det voldsomme kaloriebehov.
Less excuses, more eating. :)
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Jeg vejer 78kg så tror ikke det er mig :)

Jeg kan prøve, men hvis jeg nu ikke kan holde den rytme hver dag, er min træning så splidt? det vil jeg gerne vide pga har så mange andre ting at lave udover træningen :-k

Quest93 skrev:Jeg vejer 78kg så tror ikke det er mig :)

Jeg kan prøve, men hvis jeg nu ikke kan holde den rytme hver dag, er min træning så splidt? det vil jeg gerne vide pga har så mange andre ting at lave udover træningen :-k

Altså vil selvfølgelig stadig træne, men ikke nær så hårdt som jeg har gjort. Ville bare lave et fullbody program i stedet 3 gange om ugen eller noget i den stil.

jeg har ikke taget noget tilskud i den tid jeg har trænet udover nogle omgange kreatin, og jeg kan se en stor fremgang og forskel fra jeg startede.

Mange tror det er et must for at kunne få en flot og veltrænet krop og at man ved at tage eks. proteinpulver bare får vilde resultater med det samme!..

Fortsæt din træning og klø på - det kan sagtens lade sig gøre uden de forskellige tilskud.

Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Interessante betragtninger. MEN 3 dåser tun på daglig basis? Nok næppe en god idé. Tun er som rovfisk øverst i den marine fødekæde, og har derfor ophobet en akkumuleret mængde kviksølv og andre tungmetaller. 3 dåser tun dagligt er i min optik decideret usundt og helbredsskadeligt. Tun er fint, men bør ikke indtages så ofte. Måske max. en gang om ugen. Så find en alternativ proteinkilde i det almindelige kostindtag. (Med mindre forslaget om tun i den mængde da var ment som en joke :) ).
MvH
Lars Willadsen

Lars Willadsen skrev:Interessante betragtninger. MEN 3 dåser tun på daglig basis? Nok næppe en god idé. Tun er som rovfisk øverst i den marine fødekæde, og har derfor ophobet en akkumuleret mængde kviksølv og andre tungmetaller. 3 dåser tun dagligt er i min optik decideret usundt og helbredsskadeligt. Tun er fint, men bør ikke indtages så ofte. Måske max. en gang om ugen. Så find en alternativ proteinkilde i det almindelige kostindtag. (Med mindre forslaget om tun i den mængde da var ment som en joke :) ).
MvH
Lars Willadsen

Det er sandt alt det du siger. Men tun på dåse indeholder ikke et specielt højt indhold af tungmetaller da det er fra små tun! Derimod vil jeg give dig fuldstændig ret i at tunbøffer nok ikke er specielt sundt i store mængder. Men der findes jo også massere af forskellig fisk på dåse, som allesammen har et højt prot indhold.
Nationen trives aldrig bedre end når goderne, går hurtigt fra hånd til hånd. - Karl Marx
Brugeravatar

Geografisk sted: Hadsten

Kostplan: Vis kostplan

Boogie_man skrev:
Lars Willadsen skrev:Interessante betragtninger. MEN 3 dåser tun på daglig basis? Nok næppe en god idé. Tun er som rovfisk øverst i den marine fødekæde, og har derfor ophobet en akkumuleret mængde kviksølv og andre tungmetaller. 3 dåser tun dagligt er i min optik decideret usundt og helbredsskadeligt. Tun er fint, men bør ikke indtages så ofte. Måske max. en gang om ugen. Så find en alternativ proteinkilde i det almindelige kostindtag. (Med mindre forslaget om tun i den mængde da var ment som en joke :) ).
MvH
Lars Willadsen

Det er sandt alt det du siger. Men tun på dåse indeholder ikke et specielt højt indhold af tungmetaller da det er fra små tun! Derimod vil jeg give dig fuldstændig ret i at tunbøffer nok ikke er specielt sundt i store mængder. Men der findes jo også massere af forskellig fisk på dåse, som allesammen har et højt prot indhold.

Jeg plejer altid at spise en masse makral, det vil jeg bare forsætte med så.

Lyder som om jeg bare vedligeholder min træning, må bare prøve at få mig selv til at proppe så meget mad ned som muligt! :dance:

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster