Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1217
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1214

Følg bodybuilding.dk på

Split FB program...Hvad siger i til det?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har lige afsluttet en 8 ugers cyklus og skal til og igang igen. Jeg har lavet mit program i HST excel regnearket og kører frem efter det princip deri. Det er et FB program, men har lavet det sådan at jeg ikke KUN træner de samme øvelser hver gang. Jeg har lavet 2 FB programmer som jeg kører på skift fra træningspas til træningspas. Ikke alle øvelserne er forskellige.. De mest basis som Bænk og rows indgår i begge programmer. Jeg har gjort dette for at få noget variation i træningen og for at min krop og muskler bliver ramt forskelligt hele tiden og ikke bare "vænner" sig til de samme øvelser 8 uger i træk. Jeg ved godt at mange seriøse BB´ere vil falde ned a stolen når de ser jeg ikke har nogen ben øvelser overhovedet og at jeg ikke har ex dødløft med. Dette skyldes at jeg aldrig har trænet ben andet end lidt løb og fodbold, og er ret tilfredse med dem som de er så ser ingen grund til at spilde tid og kræfter på at træne dem i centeret også.. Ved godt der er teorier om at man får større arme a squat og det ene og det andet, men lad os kalde en spade for en spade og sige man får større ben af at træne ben og større arme af at træne arme. Jeg har ikke dødløft med fordi jeg hader den øvelse og jeg vil hellere have et program jeg kan overholde end verdens bedste program som jeg alligevel ender med at snyde i ved at droppe øvelser eller sæt... Med alt det sagt, ser programmet således ud.

Bænk
Skrå bænk
Hypers
Rows
Pullups (ryg)
Front Raise
Upright Row
Pullups (biceps)
French press
Mave

----------------------------
Bænk
Skrå bænk
Hypers
1hand rows
Pullover
Milly press
Side Laterals
Curls
Dips
Mave

Jeg kører 3x6 i alle øvelser. 3 gange om ugen. Jeg skifter så mellem de 2 programmer hvert træningspas.

Hvad siger i ?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster