Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1670
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1668

Følg bodybuilding.dk på

spørgsmål om køreprøve

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hej det er sådan at jeg skal til køreprøve på onsdag og jeg har hørt at det er noget med at man skal svare på nogle spørgsmål om bilens motorrum. Hvad er det nogle spørgsmål og hvis man ikke svarer rigtigt på dem dumper man så?

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hej, nu er det ved at være noget tid siden, men skal da prøve at give et så godt svar som muligt..

Det du vil blive bedt om at svare på er f.eks:
1)Hvor sprinklervæske tanken sidder, hvor meget den må være fyldt op
2)hvor kølervæske tanken sidder, og hvor meget den må være fyldt op.
3)Hvor oliefilteret sidder, hvor man fylder olie på, hvordan man tjekker om der er olie på.
osv..

Og ja man dumper højst sansynligt hvis man ikke kan gøre rede for de spørgsmål, men det burde din kørelærer have fortalt dig allerede håber jeg(?)..

Du skal osse kunne gøre rede for hvordan lyset virker, hvilket man skal bruge hvornår, osv.
Hvordan bremserne virker, hvor lang afstand lysene fra bremserne skal ses fra, osv, osv.

Håber du kunne bruge det til noget

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

chrizzle skrev:Hej, nu er det ved at være noget tid siden, men skal da prøve at give et så godt svar som muligt..

Det du vil blive bedt om at svare på er f.eks:
1)Hvor sprinklervæske tanken sidder, hvor meget den må være fyldt op
2)hvor kølervæske tanken sidder, og hvor meget den må være fyldt op.
3)Hvor oliefilteret sidder, hvor man fylder olie på, hvordan man tjekker om der er olie på.
osv..

Og ja man dumper højst sansynligt hvis man ikke kan gøre rede for de spørgsmål, men det burde din kørelærer have fortalt dig allerede håber jeg(?)..

Du skal osse kunne gøre rede for hvordan lyset virker, hvilket man skal bruge hvornår, osv.
Hvordan bremserne virker, hvor lang afstand lysene fra bremserne skal ses fra, osv, osv.

Håber du kunne bruge det til noget

ok hvad med hvis man svarer rimelig godt på de fleste af spørgsmålene får er der risiko for man dumper. Hvor mange spørgsmål skal man svare på?

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Det er meget forskelligt hvad du kan blive spurgt om.. Du kan også blive spurgt om f.eks. dæk og lignende..

Men jeg blev derimod ikke spurgt om noget som helst, jeg skulle bare køre :) Om det så var fordi at jeg fik en god snak med ham gutten og han glemte det, aner jeg så intet om..
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

ok hvad med hvis man svarer rimelig godt på de fleste af spørgsmålene får er der risiko for man dumper. Hvor mange spørgsmål skal man svare på?

Hvis man svarer så godt som muligt, så kan man jo ikke gøre mere. Jeg blev vidst nok spurgt om hvordan bremser og styring fungerede, også olie og kølervæskes placering i motorrummet og svarede på alle undtagen hvor man fyldte olie på, da det ikke var opgivet som "pensum", var det vidst ok. Men det er vel forskelligt hvor mange man bliver spurgt om..
Men jeg tror hvis du ikke svarer så godt på spørgsmålene, kommer det til at afhængere mere end det i forvejen gør, af din kørsel - jeg aner det virkelig ikke, spørg din kørelærer!

Som nævnt er det meget forskelligt, hvad der bliver spurgt om.

Jeg blev spurgt om 4 vigtige ting man bør tjekke inden man starter bilen. Jeg svarede på to af dem, resten nævnte han. Det er et års tid siden nu, så jeg kan ikke lige huske de 4 ting andet end de logiske man kan gætte sig til...lys, bremser osv...

Who gives a shit - I passed. :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00

Eh? Fik i ikke en lille note af mulige spørgsmål inden prøven? Gjorde jeg ihvertfald også er det jo bare at kunne den ;)

Men yeah... Det er muligt at bestå selvom du fucker op i spørgsmålene, så blir der bare lidt højere krav til din kørelse....Tror godt han kan nægte dig at komme ud og køre, men det sker nok ikke med mindre du står og sviner hans mor til eller noget :P
No One Ever Really Dies

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster