Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1364
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1362

Følg bodybuilding.dk på

Sportskropskolen - nogen der kender den?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hep
Skal lige inden jeg sender konen i byen med dankortet (ja man bliver slap mange steder når man bliver gammel :bustedmad: ) høre om der er nogen, som ved om det er et fornuftigt sted.?

På forhånd tak
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: TarGet Fitness

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hej
Søgte selv information om www.sportskropskolen.dk og så dit indlæg. Svært at sige om det er et fornuftigt sted. Det er en ny skole, så de har vist ikke uddannet nogen endnu. Omvendt, så har jeg forsøgt at få information ved at skrive til dem. Da jeg spurgte ind til hvor gammel skolen var og deres virksomhedsnummer CVR, så blev jeg udelukket fra at skrive på deres Facebook side.
Har nu endelig fået en besked fra dem om deres CVR nummer. Ham Jesper (som ikke vil skilte med sin efternavn) har haft en anden skole i mange år før. Om det er samme uddannelser som kører videre, eller det er nye og ikke prøvede uddannelser, vides ikke. Og der svares ikke, når jeg spørger til netop dette.
Har fundet ud af, at underviserne er en Jesper Schandorff Knudsen. Google du ham, så er der meget støj. Om han også er det som hedder Sportseducation, eller om det er hans tidligere skole, er jeg ikke sikker på. Jeg føler det usikkert, når man kun bruger sit fornavn, ikke viser sit CVR nummer, og udelukker mig fra at skrive på FB, når jeg spørger en smule ind til, hvad det er for en skole.
Ikke for at tale dårligt om sportskropskolen.dk eller deres uddannelse til sportsmassør, men jeg får tanken, at der er lavet et navneskift for at slippe af med den tidligere dårlige omtale. Og dette særligt, når man ikke må spørge ind til uddannelsen og skolen bag.
”Træner 2013”

Logbog: Ingen logbog

Træner2013 skrev:Hej
Søgte selv information om http://www.sportskropskolen.dk og så dit indlæg. Svært at sige om det er et fornuftigt sted. Det er en ny skole, så de har vist ikke uddannet nogen endnu. Omvendt, så har jeg forsøgt at få information ved at skrive til dem. Da jeg spurgte ind til hvor gammel skolen var og deres virksomhedsnummer CVR, så blev jeg udelukket fra at skrive på deres Facebook side.
Har nu endelig fået en besked fra dem om deres CVR nummer. Ham Jesper (som ikke vil skilte med sin efternavn) har haft en anden skole i mange år før. Om det er samme uddannelser som kører videre, eller det er nye og ikke prøvede uddannelser, vides ikke. Og der svares ikke, når jeg spørger til netop dette.
Har fundet ud af, at underviserne er en Jesper Schandorff Knudsen. Google du ham, så er der meget støj. Om han også er det som hedder Sportseducation, eller om det er hans tidligere skole, er jeg ikke sikker på. Jeg føler det usikkert, når man kun bruger sit fornavn, ikke viser sit CVR nummer, og udelukker mig fra at skrive på FB, når jeg spørger en smule ind til, hvad det er for en skole.
Ikke for at tale dårligt om sportskropskolen.dk eller deres uddannelse til sportsmassør, men jeg får tanken, at der er lavet et navneskift for at slippe af med den tidligere dårlige omtale. Og dette særligt, når man ikke må spørge ind til uddannelsen og skolen bag.
”Træner 2013”

Tak for dit svar, jeg er meget enig med at det lyder lidt skummelt. Der er nok stor chance for at miste penge på den skole.
Brugeravatar

Træner her: TarGet Fitness

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster