Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Razz skrev:Kan godt være jeg har misforstået oversættelsen altså at stenalder ikke er paleo, det beklager jeg. I så fald må jeg sige at man skal længere tilbage end neolitisk tid før man begynder at se reduktion af symptomer. Paleos hovedprincipper er vel
omega 3-6 forhold på 1:1-1:4
Ingen mælk, gryn, bælgfrugter
Spis økologisk 'whole' foods...
Når det så er sagt er der jo ingen grund til at blive religiøs omkring det.. prøv at undgå ting i en måned og hvis du så føler du virkelig mangler det kan du jo tilføje en ting ad gangen og se om du mærker en forskel. Man må også bøje sig for videnskaben og tillade de kosttilskud der nu skal til for optimal ydelse og så kan man jo tilføje de ikke paleo ting der også ser ud til at være fri for ting vi gerne vil undgå

karsten6623 skrev:Hvor har du fået alt det henne

also popularly referred to as the caveman diet, Stone Age diet and hunter-gatherer diet, is a nutritional plan based on the presumed ancient diet of wild plants and animals that various human species habitually consumed during the Paleolithic—a period of about 2.5 million years duration that ended around 10,000 years ago with the development of agriculture.

Magic-MJ-Music skrev:karsten6623 skrev:Hvor har du fået alt det henne
Mig? ham?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster