Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

=D> Du er en stærk satan, er det første gang du kører sheiko?

Power Clauer skrev:=D> Du er en stærk satan, er det første gang du kører sheiko?
Mange takNej, jeg har efterhånden kørt programmet en del gange, og det fungerer rigtig godt!

En runde Sheiko tager 4 uger, og jeg stiger vel omkring 5-10kg efter sådan en omgang. Det kræver selvfølgelig at man kører det der står i programmet strict, og ikke liiiige snupper et par sæt ekstra, eller springer en dag over + at man kører submaximalt i hjælpeøvelserne, så man ikke brænder helt ud halvvejs inde i programmet.Hvor lang tid varer Sheiko? og hvor meget stiger du i gennemsnit pr. gang tror du?![]()

Hey Power Clauer, og velkommen til
Flotte løft, altid spændende med en styrkeløfter
Keep us up too date
Og selvfølgelig skal jeg nok opdatere så ofte som muligt 

Power Clauer skrev:En runde Sheiko tager 4 uger, og jeg stiger vel omkring 5-10kg efter sådan en omgang. Det kræver selvfølgelig at man kører det der står i programmet strict, og ikke liiiige snupper et par sæt ekstra, eller springer en dag over + at man kører submaximalt i hjælpeøvelserne, så man ikke brænder helt ud halvvejs inde i programmet.Hvor lang tid varer Sheiko? og hvor meget stiger du i gennemsnit pr. gang tror du?![]()

Hey Claus! velkommen til bodyforum :mrgreen:
Hvordan gik det dig til julestævnet egentlig? er så ked af at jeg missede det #-o !
Pumaen og jeg har snakket om at jeg evt snart skulle lege med tanken om at få licens, desværre var det for sent nu hvis jeg skulle med DM diverse i marts, men måske skal jeg med til thy cup, nu må vi se!
Fedt at se dig herinde!
Ses i klubben :twisted:

Jeg forstår dig udemærket. Det var vel også lidt af et provokerende spørgsmål, tak fordi du tog det så pænt.
Er det sådan, at man udfører øvelserne på samme måde eller skal der en hel ny teknik ind? Det er klart at man hellere end gerne bruger udstyr når det blandt andet er skadesforebyggende. Hvor meget hjælper udstyret egentlig? Hvor meget kan man lægge oveni sine nuværende løft, eller kan det ikke sammenlignes?
Held og lykke med din træning og løft, det ser jo godt ud nu! - Har du nogensinde stillet op til stævner og har du vundet?

Okay, det lyder vidst som noget man skal sætte sig lidt ind i før man prøver det!
Men tak for info´en!![]()

Bænken føltes lidt tung i starten, men det blev bedre henad vejen..

Seriøs omgang træning der Power Clauer =D> Har du god erfaring med Sheiko og hvor ofte kører du det ?

Power Clauer skrev:Seriøs omgang træning der Power Clauer =D> Har du god erfaring med Sheiko og hvor ofte kører du det ?
Mange tak duJa, sheiko er et super godt program, specielt til ens squat og dødløft
Jeg har efterhånden kørt en del omgange sheiko i løbet af den tid jeg har trænet, men det skal ikke køres for ofte, da det er meget hårdt for kroppen, hvor især leddene er særligt udsatte pga de mange sæt...
- Eneste minus ved en sheikocyklus er at træningspassene nogle gange er sindssygt lange..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster