Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1864
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1860

Følg bodybuilding.dk på

Svimmel og dårlig et stykke tid efter træning

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle

Jeg har de sidste 2-3 uger oplevet svimmelhed når jeg møder på job efter træning.
Jeg står op ca. kl. 4. Spiser morgenmad og tager afsted (100g. havregryn, 1 scoop protein og 500ml mælk)
Træner herefter fra ca. 5:30 til 6:30-7:00. Under træning drikker jeg BCAA blandet med lidt dextrose. Efter træning drikker jeg det samme. Går i bad i centeret, går til bilen og kører derefter på arbejde.

Når jeg så møder på arbejde drikker jeg en protein shake og spiser en banan og nogle nødder.
Her begynder jeg så at bliver svimmel, koldsved etc. Som om jeg går sukkerkold.

Er der nogen som har lidt forstand på disse ting som kan hjælpe mig hvorfor jeg får det sådan? Og hvad jeg kan gøre for at undgå det fremover?

På forhånd, tak.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg skal ikke kloge mig for meget på dette. Men får du sovet nok? Når man står op kl fire skal man immervæk tidlig i seng for at få noget der minder om otte timer.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Logbog: Ingen logbog

Udgaard skrev:Jeg skal ikke kloge mig for meget på dette. Men får du sovet nok? Når man står op kl fire skal man immervæk tidlig i seng for at få noget der minder om otte timer.

Det vil jeg mene. Går i seng ca. 21. Så ca. 7 timer i gennemsnit. Nogen gange lidt mere nogen gange lidt mindre. Men det variere sjældent mere end 5-15 minutter den ene eller anden vej.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Logbog: Vis logbog

kvaaen skrev:
Udgaard skrev:Jeg skal ikke kloge mig for meget på dette. Men får du sovet nok? Når man står op kl fire skal man immervæk tidlig i seng for at få noget der minder om otte timer.

Det vil jeg mene. Går i seng ca. 21. Så ca. 7 timer i gennemsnit. Nogen gange lidt mere nogen gange lidt mindre. Men det variere sjældent mere end 5-15 minutter den ene eller anden vej.

Personligt skal jeg helst have +8 timer når jeg træner seriøst. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvorvidt 7 timer er nok for dig. Men med mindre der kommer bedre bud kunne du evt prøve at skrue op for søvnen i en periode og se om det hjælper. Hvis det ikke gør nogen forskel ville jeg nok kontakte en læge.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster