Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Foos skrev:Hej folkens jeg har den sidste tid været på bulk og er dels af dovenskab og dels pga praktiske hensyn gået lidt væk fra at tælle mine kcal ville lige høre jer hvad i mener om det og hvad jeres erfaringer er kan man godt ved hjælp af normal sult spise sig til et ca overskud og ramme okay eller er det strengt nødvendigt at tælle efter hverdag og hvad er jeres erfaring hermed ?

Cykelmyggen Egon skrev:Foos skrev:Hej folkens jeg har den sidste tid været på bulk og er dels af dovenskab og dels pga praktiske hensyn gået lidt væk fra at tælle mine kcal ville lige høre jer hvad i mener om det og hvad jeres erfaringer er kan man godt ved hjælp af normal sult spise sig til et ca overskud og ramme okay eller er det strengt nødvendigt at tælle efter hverdag og hvad er jeres erfaring hermed ?
Jeg er helt klart mest til bulk uden kcal-tælling. De fleste måltider fra dag til dag minder desuden meget om hinanden, nærring energimæssigt, så det er kun få måltider hvor man lige skal tænke, om man får nok, eller for meget, men jeg synes sådan set at ens appetit er en udemærket guide.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster