Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

The George Turner Way

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB'er...

Fra imorgen af begynder jeg på programmet "Større Arme på 12 uger"

De første 5 uger af programmet skal man træne triceps og biceps på The george turner way..

Her kommet mit spørgsmål så;
Når jeg laver fransk pres tager jeg ca 7.5 kg på hver side, og barbell curls med 10 kg på hver side..
Men når man skal lave træne øvelsen på george turner måden hvor man laver 10x10 sæt og sænker vægten med 2,5kg for hvert andet sæt så skal jeg jo i de sidste 4 sæt træne uden kg i fransk pres? For mig giver det ikke mening, men skal man virkelig gøre sådan?

Håber i forstår mit spørgsmål og kan hjælpe..

Thanks!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

2,5 kg er meget at sænke med. Tror mere det er et eksempel. ;P
Du skulle prøve dig lidt frem. Det skal passe med at du altid kan ramme 10 uden failure. Mener jeg tog ca. 1,25 af pr. 2 sæt og nogen gange lidt mere efter de første 2 sæt som jo er tungest, nogen gange kørte jeg også 3 sæt med et antal, vis jeg følte at det var gået for let.
Det var lidt svært at forudse da jeg synes den første fase havde en kæmpe udmattelses grad og derfor svingede det meget hvad man var i stand til.
Nationen trives aldrig bedre end når goderne, går hurtigt fra hånd til hånd. - Karl Marx
Brugeravatar

Geografisk sted: Hadsten

Kostplan: Vis kostplan

Men der er intet i vejen med at ramme ned til ingen kg på stangen. Det kan være ufattelig hårdt! :?
Nationen trives aldrig bedre end når goderne, går hurtigt fra hånd til hånd. - Karl Marx
Brugeravatar

Ahh okay super :) Havde ikke lige set det som et eksempel.. Så sænker jeg bare med 1,25 :) Så burde det også være hårdt nok! :)

Ja du må prøve dig lidt frem ;P. En vigtig ting i programmet er at du ikke smider en masse ekstra øvelser ind, da programmet som der også står omtalt er meget udmattende. Men ellers et fedt program!

Held og lykke med det :D
Brugeravatar

Okay :) Har heller ikke tænkt mig at smide flere øvelser ind, da jeg syntes det passer meget fint med de øvelser der er i programmet iforevejen.. Har du gode erfaringer med programmet? :)

Nåede det ikke helt til vejs ende. Fik kørt de første 6 uger, og så var jeg et smut i Jylland og da jeg kom hjem var centret ved at flytte til nye lokaler og holdt lukkede. piv... :verysad:

Men jeg var rigtig godt tilfreds med de 6 uger. Jeg gained 3 cm om armene og har klart intentioner om at skulle prøve programmet igen på et tidspunkt når min hverdag giver anledning til nogen flere træningsdage. :wink:
Brugeravatar

Argh nitten nok :D Men lyder ellers nice med 3cm om armene på så kort tid :) Gik selv igang med programmet idag, så håber også der virkelig kommer til at ske noget :) Og det der 10x10 system er virkelig udmattende, det gik over alt forventning for min side af :) Havde troede der lige sku tilføjes en ekstra øvelse, men det var skam ikke nødvendigt :D

Fedt at det gik godt på første dag. Den er altid så vigtig for en ;P
Nej man bliver overrasket over udmattelsen, og synes egentlig også at de få øvelser til de 3 store er ganske udmærket. Der er flere af dem som udmattes videre i selve arm øvelsen også, og derfor synes jeg faktisk at det gav en smule vækst også i de 3 store selvom det ikke var hovedmålet.
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster