Intro:
Jeg har, siden jeg knap nok kunne gå, spillet det, der må betegnes som traditionelle sportsgrene i form af tennis, håndbold og fodbold, men gentagende operationer og lange genoptræningsperioder har sat en stopper for det. Derfor blev jeg, i slutningen af 2008, rådet til at begynde styrketræne for at undgå fremtidige skavanker. Derfor begyndte jeg i december 2008 at træne i det lokale center, sammen med nogle kammerater. Det har været lærerigt! Jeg har dog i retrospekt lavet en del fejl (Trænede f.eks. udelukkende bænkpres og maskiner de første par måneder osv.), samtidig har weekendernes eskapader også haft deres indvirkning på min træning, men alt i alt er jeg tilfreds med min(e) træning/resultater, dog er der stadig meget, der kan forbedres (Heldigvis!
), hvilket er grunden til, at jeg har valgt at føre en logbog – da jeg ønsker at få noget respons på det, jeg laver: Hvad der kan optimeres osv. Træningsfilosofi
Jeg træner hovedsagligt for hypertrofi, da jeg ønsker at være så swole/lean, som muligt uden at skulle nedprioritere det sociale.
Stats:
Alder: 17 år
Højde: 186 cm.
Træningserfaring: Har trænet siden december 2008
Vægt: 83,6 kg (30/01-2010)
Løft: (30/1-10)
1 RM:
Bænkpres: 87,5 kg
Squat: 110 kg (Estimeret)
Dødløft: 130 kg (Estimeret)
Målene for 2010:
1 RM: