Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Karim skrev:Det er svært at give feedback på noget der er så vagt og uspecificeret synes jeg. Det er altså et 3 split med kun 1 ben dag, hvor du ikke lister hvad du vil træne på dine ryg dage, hvor dine bendage er fyldt med press øvelser på skuldrene som du i forvejen træner 2 gange om ugen og man må sige intet med dine ben har at gøre.
Ved nærmere eftersyn og eftertanke synes jeg programmet er mindre godt og mindre velovervejet. Hvis du vender mine overstående kommentarer på hovedet vil du kunne tyde hvad jeg synes der umiddelbart er galt.
Jeg kan heller ikke lide "dagsformprogrammer" hos folk der som i din situation må kategoriseres som unge, uerfarende og stadig relativt tynde. Faste reps, faste sæt og synlig og fast progression der er til at tyde er hvad du har brug for knægt, så kan du også se sandhederne i øjnene når det enten går godt eller skidt og igennem dine tal finde årsagen til det.
Jeg kan ikke forstå du ikke "bare" hiver et program fra denne side og kører det, der er så mange testede og gode programmer at du umuligt ikke vil få noget (læs: mere) ud af at køre en af disse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster