Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jhugger skrev:jeg forstår ik hvorfor du ik bare køber whey gainer inde fra bodyman.dk der er nogen stykker herinde fra der tager det, og kan derfor hjælpe dig med hvor meget du skal ta og hvornår. og som marle siger, hvis der ik står noget om kretin er der desværre nok ikke kretin i..

pzo skrev:Jhugger skrev:jeg forstår ik hvorfor du ik bare køber whey gainer inde fra bodyman.dk der er nogen stykker herinde fra der tager det, og kan derfor hjælpe dig med hvor meget du skal ta og hvornår. og som marle siger, hvis der ik står noget om kretin er der desværre nok ikke kretin i..
Det er vel fordi han får det andet billigt?

Marle skrev:pzo skrev:Jhugger skrev:jeg forstår ik hvorfor du ik bare køber whey gainer inde fra bodyman.dk der er nogen stykker herinde fra der tager det, og kan derfor hjælpe dig med hvor meget du skal ta og hvornår. og som marle siger, hvis der ik står noget om kretin er der desværre nok ikke kretin i..
Det er vel fordi han får det andet billigt?
ja men ting kan også købes for billigt, ville dælme ikke købe noget et sted hvor man siger at der er kreatin i blandingen også der ikke er alligevel....

mohamed88 skrev:jeg har drukket ca 21 kg WG på 1 år....

mohamed88 skrev:jeg vil aldrig prøve moget WG igen... det hjælper ikkene skid...
jeg har drukket ca 21 kg WG på 1 år....og har ike taget en skid på... jeg har kun fået en lille mave, men min vægt var den samme...

mohamed88 skrev:jeg kan kun give dig ret.. WG er et kosttilskud, men når de skriver at man skal tage 2-3 kg på efter de 7 kg. og man ikke tager et gram på.. så må det jo være spild af penge..![]()
jeg har derfor oopgivet WG og Køber kun kreatin fremover...
og nu hvor vi snakker om kreatin.. er det så skadeligt at tage kréatin i 1 år uden at holde en pause???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster