Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1372
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1370

Følg bodybuilding.dk på

Træning i svendborg

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

er der nogle, som kan anbefale foreverfitness , eller skal man tage fitnessdk ?

/ Hamdi
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Reputation point: 0

Geografisk sted: Oure / Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Come on.. Forever Fitness er da det eneste seriøse - skriv evt. en pm til mig. Så skal jeg nok fikse et tidspunkt, hvor du kan komme gratis ind og træne og se, om det ikke er noget for dig.

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 200.00

Hvis man kan undvære fitness maskiner, spinning og andet geil er der også andre træningsmuligheder i Slembronx!
Træner selv nede i VL-klubben.. :twisted:

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 172.00

MFenger skrev:Hvis man kan undvære fitness maskiner, spinning og andet geil er der også andre træningsmuligheder i Slembronx!

+ indordne sig efter umenneskelige åbningstidspunkter. Jeg har dog hørt, at de har fået bevilget 750.000 af kommunen til nyt udstyr, hvilket bestemt ikke er ringe.

Styrkeliste

Payam skrev:
MFenger skrev:Hvis man kan undvære fitness maskiner, spinning og andet geil er der også andre træningsmuligheder i Slembronx!

+ indordne sig efter umenneskelige åbningstidspunkter. Jeg har dog hørt, at de har fået bevilget 750.000 af kommunen til nyt udstyr, hvilket bestemt ikke er ringe.

Det er nemlig helt korrekt. Samtidig flytter vi over i andre lokaler. Bliver rigtig spændende, og jeg garantere at pengene bliver brugt fornuftigt. =D> Angående åbningstider så har du ret, det er klubbens svage punkt, og det er helt sikkert svært at få det til at passe. Men langt fra umuligt! Som det er nu har vi åben 15:30-1930 ma-on-fre, og lukker lidt tidligere tir&tors. Anyways, vi arbejder også på at få gjort noget med åbningstiderne når vi flytter lokaler. Ordningen som den er nu er helt hul i hovedet. Først har vi lokalerne et par timer, så håndboldspillere, så cyklister osv osv. I stedet for bare at have åbent for alle konstant. Men det skal der nok komme en løsning på. :D

Styrkeliste

Jeg syns sku der er fint nok i Fitness DK... :) Masser af tøser at kigge på , nogle fine maskiner.. Kunne dog godt bruge lidt flere..

Bliver spændende når det nye DK åbner :8

Logbog: Ingen logbog

MFenger > OK, cool! Hvor flytter I hen? og hvad bliver der sådan ca. købt ind?

Det kunne være virkelig fedt med en rigtig jerhule med kvalitet over, og et klientel der er vant til sq+dl+bp.

Gummi > Tja, det kommer jo an på så meget. Jeg ville aldrig kunne holde ud at træne i FitDK i længden. Det er bare for kommercielt til mig og mine behov.

Når det nye FitDK bliver lanceret, skal jeg dog selvfølgelig have et par prøvetimer dernede - men det bliver mest for det luksuriøse aspekt og så bare for at se, hvordan folk kigger, når man dødløfer +150 kg. (kan man overhovedet dl'e dernede?)

Styrkeliste

Payam skrev:MFenger > OK, cool! Hvor flytter I hen? og hvad bliver der sådan ca. købt ind?

Det kunne være virkelig fedt med en rigtig jerhule med kvalitet over, og et klientel der er vant til sq+dl+bp.

Gummi > Tja, det kommer jo an på så meget. Jeg ville aldrig kunne holde ud at træne i FitDK i længden. Det er bare for kommercielt til mig og mine behov.

Når det nye FitDK bliver lanceret, skal jeg dog selvfølgelig have et par prøvetimer dernede - men det bliver mest for det luksuriøse aspekt og så bare for at se, hvordan folk kigger, når man dødløfer +150 kg. (kan man overhovedet dl'e dernede?)

Sorry for ventetiden på svar. Anyways, vi flytter ind i lokalet ved siden af. Et stort lokale bygget til Vægtløftning, men af uransagelige årsager mest brug til bordtennis for tiden.
Vi er i fuld gang med at diskutere hvad der skal købes, der er lidt uenighed om hvor meget der skal bruges på maskiner og andet fitness geil. Men en ting er sikkert, det er det primært bliver eleiko VL stænger, Squat rack, benchpress stativ osv der skal købes. Nye håndvægte er også nødvendige. Jeg skal nok komme med en opdage når det bliver afgjort.

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster