Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1688
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1686

Følg bodybuilding.dk på

Tysk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Selvom at jeg regelmæssigt bruger Studieportalen til mine faglige probelmer, af respekt for at dette er et bodybuilding forum, vil jeg gerne lidt væk fra de røvhuller der, på trods af at de er gode til deres stof, (typisk sproglige lærere) kommer med nogle unødvendige og spydige kommentar i stedet for at være EN LILLE SMULE pædagoiske.

Så hvis nogen kan tysk (jeg kan som regel godt se mine fejl når folk retter dem, så behøver ikke forklaringer), ville vedkommende lige tag et kig på dette. Og hvis vedkommende har travlt, så bare kig på det markede, det er den del jeg tvivler mest på:

Polizeipräsident Jürgen E. Rainer kommentiert die Situation: „Dieser Sache ist hochinteressant. Trotz meine vielen Jahre als Beamter, so etwas ich noch nie gesehen habe“ lautet es von dem Polizeipräsident. „Aber das Selbstvertrauen und Arroganz, nach dem erfolgreichen Diebstahl, machte ihm blind.

Die Frau bekam seine Kreditkarte. Sie auf andere Menschen fordern zu mehr vorsichtig zu sein

Letzten Endes kostete diese Arroganz dem waghalsigen Verbrecher fünf Jahre in dem Gefängnis.

Ein sonderbarer Vorfall, der Lächeln auf der Lippe bringen will

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Første ledsætning (med "so etwas") skal have rigtig ordstilling.
Frasen med Die Frau er mærkelig. "bekam"? Fra engelsk? +Et "zu" for meget.

"Sidste ende" tjek for fast vending.

PS: jeg har ikke haft tysk i næsten tyve år.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Logbog: Vis logbog

Shad skrev:Selvom at jeg regelmæssigt bruger Studieportalen til mine faglige probelmer, af respekt for at dette er et bodybuilding forum, vil jeg gerne lidt væk fra de røvhuller der, på trods af at de er gode til deres stof, (typisk sproglige lærere) kommer med nogle unødvendige og spydige kommentar i stedet for at være EN LILLE SMULE pædagoiske.

Så hvis nogen kan tysk (jeg kan som regel godt se mine fejl når folk retter dem, så behøver ikke forklaringer), ville vedkommende lige tag et kig på dette. Og hvis vedkommende har travlt, så bare kig på det markede, det er den del jeg tvivler mest på:

Polizeipräsident Jürgen E. Rainer kommentiert die Situation: „Dieser Sache ist hochinteressant. Trotz meine vielen Jahre als Beamter, so etwas ich noch nie gesehen habe“ lautet es von dem Polizeipräsident. „Aber das Selbstvertrauen und Arroganz, nach dem erfolgreichen Diebstahl, machte ihm blind.

Die Frau bekam seine Kreditkarte. Sie auf andere Menschen fordern zu mehr vorsichtig zu sein

Letzten Endes kostete diese Arroganz dem waghalsigen Verbrecher fünf Jahre in dem Gefängnis.

Ein sonderbarer Vorfall, der Lächeln auf der Lippe bringen will

Rettelse:

Polizeipräsident Jürgen E. Rainer kommentiert die Situation: „Diese Sache ist hochinteressant. Trotz meiner vielen Jahre als Beamter, so etwas habe ich noch nie gesehen“ lautet es von dem Polizeipräsident. „Aber das Selbstvertrauen und die Arroganz, nach dem erfolgreichen Diebstahl, machte ihn blind.

Die Frau bekam ihre Kreditkarte. Sie fordert andere Menschen auf mehr Vorsichtig zu sein

Letzten Endes kostete diese Arroganz dem waghalsigen Verbrecher fünf Jahre im Gefängnis.

Ein sonderbarer Vorfall, der Lächeln auf die Lippe bringen wird[/quote]

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 117.50

Jeg har lige rettet ordstilling osv. Nu kender jeg ikke baggrunden til opgaven, men synes der mangler indehold i det du skriver. Din tekst alene fortæller ikke en historie.

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 117.50

Tak for svarene folkens. Jeg forstår de fleste. Dem jeg ikke forstår tager jeg ikke med i min aflevering, da det ellers ikke vil afspejle hvad jeg egentlig selv kan. Sådan arbejder jeg altid.

Forfriskende med bare at få rettet de fejl der nu er uden overflødig snak ("det der er volapyk), for selvom de har ret, og jeg som bruger derinde er meget taknemlig for deres hjælp, synes jeg at nogle hoveder derinde bør være en anelse mere pædagogiske.'

Og forresten: Det er blot den sidst 1/3 af min aflevering

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster