Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Shad skrev:Selvom at jeg regelmæssigt bruger Studieportalen til mine faglige probelmer, af respekt for at dette er et bodybuilding forum, vil jeg gerne lidt væk fra de røvhuller der, på trods af at de er gode til deres stof, (typisk sproglige lærere) kommer med nogle unødvendige og spydige kommentar i stedet for at være EN LILLE SMULE pædagoiske.
Så hvis nogen kan tysk (jeg kan som regel godt se mine fejl når folk retter dem, så behøver ikke forklaringer), ville vedkommende lige tag et kig på dette. Og hvis vedkommende har travlt, så bare kig på det markede, det er den del jeg tvivler mest på:
Polizeipräsident Jürgen E. Rainer kommentiert die Situation: „Dieser Sache ist hochinteressant. Trotz meine vielen Jahre als Beamter, so etwas ich noch nie gesehen habe“ lautet es von dem Polizeipräsident. „Aber das Selbstvertrauen und Arroganz, nach dem erfolgreichen Diebstahl, machte ihm blind.
Die Frau bekam seine Kreditkarte. Sie auf andere Menschen fordern zu mehr vorsichtig zu sein
Letzten Endes kostete diese Arroganz dem waghalsigen Verbrecher fünf Jahre in dem Gefängnis.
Ein sonderbarer Vorfall, der Lächeln auf der Lippe bringen will

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster