Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KeepTrying skrev:
Jeg er 20 år, vejer 103kg og er 1.80m
Jeg er lidt i underskud på FEDT, og mine kulhydrater udgør 40% af min daglige indtag, hvilket jeg syntes er for højt, i forhold til protein (33%) og fedt (25%). Men jeg kan simpelthen ikke komme på flere idéer til maden.
Mit spørgsmål til jer er, har i nogle idéer til min kostplan? Måder jeg kan forøge min fedt indtag, og reducere mit kulhydrat indtag. Vil jo hellere de ligger omkring de 30% alle 3. De eneste jeg kan se er, at skifte havregrynen om morgenen ud med noget skyr, men på den måde stiger mit proteinindtag og vildt, men så kunne jeg jo tag den protein shake ud om morgenen også. Noget andet kunne vel også være at ændre min Frokost? til noget andet end rugbrød, men beholde tun og hytteost blandingen.

KeepTrying skrev:Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg vil have min markros til at være næsten ens. Men har lavet en anden kostplan med skyr og havregryn til morgenmad, på den måde falder mine kulhydrater og min fedtindtag stiger en smule, også vil jeg spise mandler og jordnødder for også at øge mit fedtindtag.
En ting jeg måske ikke kan finde ud af, er de grøntsager til kl 9 og kl 12. Tænker på at lave en blanding af grønne bønner og broccoli, også måske noget kål eller gulerødder fra haven af. Men en god portion som ligger på 150-200g pr. Potion er vel ikke helt ved siden af?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster