Jeg træner pt. et 2-split program 6 dage om ugen samt løb hver morgen før morgenmad.
Jeg har dog for nyligt fundet ud af at jeg rent faktisk har et rimelig stort kcal-underskud.
Jeg har via et eller andet link som jeg fandt herinde beregnet at jeg forbræder ca. 3500 kcal hver dag, jeg spiser dog ikke det helt vilde (ikke bevidst, er bare ikke sulten) og jeg spiser KUN sundt.. dvs. aldrig noget slik/kiks/whatever, men kun sunde ting.
Mit daglige kcal indtag regnede jeg altså ud til at være 2500 kcal dvs hele 1000 kcal under det jeg forbrænder.
Jeg er lige gået igang igen efter en lille måneds pause pga jul, ellers har jeg trænet siden august.
Jeg er ikke vokset helt vildt (selvfølgelig er jeg vokset, men jeg føler at jeg kunne have vokset mere).
Mit spørgsmål er derfor hvor stor betydning det har at jeg indtager så få kcal i forhold til hva jeg forbrænder? Jeg taber mig ikke (holder en vægt på 70 kg og er 180 høj) men jeg tager heller ikke helt vildt på i masse. Jeg vil gerne være sommerklar og derfor markeret så jeg er bange for at hvis jeg spiser mere end jeg gør nu, så mister jeg min six-pack som jeg efterhånden har arbejdet utrolig hårdt for.. hva skal jeg gøre? Vil helst ikke tage på, men vil gerne øge min muskelmasse
Venlig Hilsen
- Evening