Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mortenhalling skrev:JEG HAR LIGE ET PAR SPØRGSMÅL
HVAD SKAL MAN INDTAGE EFTER MAN HAR STYRKETRÆNET HVIS MAN VIL OPNÅ EN STØRRE MUSKELMASSE. VALLE ELLER KREATIN, KAN MAN INDTAGE BEGGE?
HVAD VILLE I VÆLGE HVIS I SKULLE VÆLGE NOGET?

incognito skrev:
Det mest hensigtsmæssige ville være mindst 10 g hurtige kulhydrater, mindst 10 g valleprotein og 5 g kreatin lige efter træning.

incognito skrev:mortenhalling skrev:JEG HAR LIGE ET PAR SPØRGSMÅL
HVAD SKAL MAN INDTAGE EFTER MAN HAR STYRKETRÆNET HVIS MAN VIL OPNÅ EN STØRRE MUSKELMASSE. VALLE ELLER KREATIN, KAN MAN INDTAGE BEGGE?
drop lige caps, tak. Det bliver anset for uhøfligt at skrive med store bogstaver only.
Det mest hensigtsmæssige ville være mindst 10 g hurtige kulhydrater, mindst 10 g valleprotein og 5 g kreatin lige efter træning.

GoingBiG skrev:incognito skrev:mortenhalling skrev:JEG HAR LIGE ET PAR SPØRGSMÅL
drop lige caps, tak. Det bliver anset for uhøfligt at skrive med store bogstaver only.
Er det forudsat at der kommer et større måltid inden for kort tid? Såfremt man kun bruger de 10 gram valleprotein, kunne det måske så ikke være godt med BCAA istedet? Husker en undersøgelse som sagde noget om små 10 gram essentielle aminosyrer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster