Jeg har nu i 12 uger haft et godt samarbejde, med verdens bedste personlige coach,
Henning Kristensen! som er stifter af Bestrong.dk
I de 12 uger har det handlet for mig om at reducere min fedtprocent mest muligt,
ved stadig at beholde så meget muskelmasse som muligt, dvs. et normalt cut.
Jeg har tidligere selv eksperimenteret med at reducere min fedt procent, men fandt det
sværere end jeg troede og spildte min tid meget på dette..
Så jeg valgte bare at bulke op, ind til jeg blev alt for tyk at se på. Dette har jeg lært af i dag,
jeg skal aldrig bulke sådan op med alle de Kcal igen.
Jeg var oppe på en fedt procent omkring 16% og spiste omkring 4.500Kcal om dagen, det var ikke lorte mad, men var alt for meget taget min metabolisme i betragtning og havde ikke de fjerneste markeringer på kroppen,
jeg havde i lang tid overvejet at gå til en personlig træner og tænkte det skulle være nu!
Jeg havde hørt om Henning Kristensen og hans Team, Bestrong - Benatural og synes det var et fantastisk team, da de havde alle de værdier jeg søgte!
Så jeg kom i coaching ved Henning i et 12 ugers forløb, og de 12 uger lærte mig så meget!
Jeg gik fra en fedtprocent på 14-15% til en fedtprocent på 6,5% - på kun 12 uger.
Men ikke mindst ved jeg meget mere om mig selv og kosten nu, end før.
Jeg er blevet meget mere bidt af sporten end jeg var førhen og vil gerne gøre karrier indenfor branchen.(Coach og/eller kostvejleder, konkurrence mv.)
Efterfølgende har jeg også lært, at det ikke handler om at spise helt vildt, når man skal have masse på også selvom det er kvalitets foder, du bliver tyk alligevel.( det virker hvert fald ikke for mig)
Som en gammel bodybuilder sagde:
it's not the quantity of food, it's the quality
- Serge Nubret.
Og det kan han have ret i, da man ikke ønsker fedt masse, men snare mest mulig muskel masse når man bulker :-)
Lige nu har jeg 4 uger tilbage med Henning Kristensen, for at presse min fedtprocent helt ned! Og jeg vil poste lidt herinde i de 4 uger så i kan se resultaterne. Der vil også komme et billede ind af min form nu i forhold til for 12 uger siden og efter de 4 uger.
Jeg kan kun anbefalde Henning Kristensen til alle der søger en prof. veluddannet og ikke mindst erfaren coach - Bestrong, Benatural!
See yaa