Efter en længere periode med useriøs træning og mangel på fremgang, er det på tide at jeg begynder at skrive logbog igen, og forhåbentlig smide en del kilo på rammen.
Stats
Alder: 17
Vægt: 81
Fedtprocent: 10 cirka
Programmet
Jeg træner i øjeblikket efter et standard 2-split på dagsform, men kunne måske godt trænge til afveksling, og finde et nyt program. Leder derfor efter et program, hvor jeg har mulighed for at træne 4-5 gange i ugen, og som er primært sigtet mod hypertrofi.
Andet
Jeg har trænet en god del tid efterhånden nu - vel 14 måneder cirka. Har måtte sande at resultaterne ikke følger en liniær progression som mængden af lektier i 2.G, men at jeg derimod må spise mere end hvad jeg gør, for at opnå bare halvt-decent gains. Har derfor købt mig 2kg Whey 80 + 3kg Carbs fra Bodyman.dk, og æder i øjeblikket så meget sundt som muligt. Holder mig såvidt muligt væk fra alt usundt generelt - dog er jeg inkarneret fan af Faktas Danske Pilsner til 3.25kr stykket.
Anyways - tid til træningen. Håber I vil læse med, og følge min fremgang! Kritik, kommentarer og spam er mere end velkomment.