det her er første gang jeg forsøger at skrive en online log. jeg har ført lidt uofficiel log data for mig selv på min pc, men nu skal det forsøges online i stedet...
jeg har trænet i flere år men det har nogle gange været lidt on/off pga eksamenslæsning og skader osv. prøver nu at komme op på et ordentligt niveau igen, efter jeg (forhåbentligt) er blevet skades fri.
Stats
Alder: 25
Højde: 183cm
Vægt: Forsøger at cutte lige pt
- uge 36 80,1 kg
uge 37 80,86 kg
uge 38 --
uge 39 79,8 kg
uge 40 79,75 kg
uge 41 79,25 kg
uge 42 79,6 kg
uge 43 79,12 kg
uge 44 78,5 kg
uge 45 78,3 kg
uge 46 77,9 kg
PR's
jeg har aldrig rigtig koncentreret mig om mine 1RM's så her kom hvad jeg kører lige pt.
Bænk pres: 3x3 100kg
Front/Back Squat: 3x5 60kg (1RM i 2010 på 145kg i back squat(ca. 100kg i front) inden rygskade)
Dødløft: kører jeg ikke pga. ryggen
Dips: +50kg
Chinup: +5kg
Dragonflags: 1x4
Mål
Styrke relateret
Bænk: 110kg
Squat: med tiden forhåbentlig komme op på den gamle for igen
Lave 5 dragonflags uden pause
lave stående evil wheel
lære at lave Pistols
lære at lave fritstående handstand pushups
Fokus område på core træning
BB relateret
Tydelig sixpack (cutter lige pt)
større bryst (forholdet mellem bryst muskler og mave muskler er at de næsten går lige langt ud)
Kost & Kostplan
jeg har ikke min kostplan 100% på plads men her kommer et ca. bud... kommentarer modtages gerne på den

Morgenmaden holder jeg til det samme hver dag om middagsmad + mellemmåltid der kl 14/15 piller jeg heller ikke særlig meget ved... men aftensmaden forsøger jeg mig med lidt forskellige retter.. havde tænkt mig at poste aftensmaden herinde, de dage hvor jeg får lavet noget nyt....
Dog laver jeg mine egne protein bar frem for at købe nogle, men indhold er stortset ens
Kost tilskud
Bruger flydende amino til efter træning
Elite whey fudge chokolade protein pulver til shakes
overvejer lidt omega 3/6 piller + vitamin piller men er i tvivl om det er pengene værd?
Trænings program
Er lige begyndt på nyt trænings program der ser således ud:
Anden træning
Jeg går til taekwondo op til 2 gange i ugen alt efter hvad tiden er til.
udover det løber jeg både for at overholde cut men også for at komme i bedre løbeform og forhåbentlig halvmarathon til næste år.
I må meget gerne komme med kommentarer eller andet hvis i lyster

)