Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1180
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1178

Følg bodybuilding.dk på

Enzos logbog.

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Hej derude.
Så er min motivation atter blomstret op, og lad os da holde den på så højt et niveau. Jeg er stadig forholdsvis ny på området, men synes egentlig jeg generelt set har fået skabt mig et fagligt overblik, så derfor vil jeg nu begynde at logge. Mest fordi jeg så bedre kan holde styre på min fremskridt, men også så jeg eventuelt kan få noget konstruktiv kritik af min træning.
Som sagt er jeg stadig "forholdsvis" ny, og derfor lægger jeg også ud med et fundament træningsprogram. Nemlig Bill Starrs' fundamentpogram som også ligger her på siden, som har specielt fokus på 5x5 træningsstrukturen. For første gang føler jeg mig klædt på til at kunne træne med ordenlig fremgang, og selvfølgelig vil jeg blive klogere i forløbet, så der skal bare bygges på.

På nuværende tidspunkt hedder det bulk. Jeg skal have noget mere muskelmasse på, og hvilken tid er ikke bedre til det end selveste Julen. Selvfølgelig er det oftest de forkerte sager der hævner hos én, men det skal jeg lave om på, for kostplanen bliver fra i dag af og fremad også opdateret, og jeg vil primært holde øje med at få de 1,5-2 g pr. Kg som der anbefales, samtidig med jeg ligger i et ordenligt kalorieoverskud. Derefter, afhængig af min fremgang, vil jeg begynde at skære lidt af min bf senere hen mod sommeren.

Til kosttilskud osv. kører jeg pt med kreatinpiller og proteinpulver, som i de fleste tilfælde kun supplerer som shake efter træning, eller hvis jeg ikke får nok protein gennem naturlig kost. Jeg er i øjeblikket på udkig efter noget pre-workout og det kunne meget vel være NO-Xplode eller weight gainer.

Lidt stats vil komme ind i morgen tidlig, da jeg normalvis foretrækker mål og vejning om morgenen før morgenmad.

Stats fra start 16-12-2013
Alder: 17
Højde: 168
Vægt: 67,9 kg
Fedtprocent: 13-14%

Arme: 34 cm omkreds
Talje: 80 cm i omkreds
Lår: 55 cm i omkreds
Bryst: 91 cm omkreds

15-01-2014
Arme: 33,5
Talje: 72
Bryst: 91
Lår: 56
Sidst rettet af Enzo 15. jan 2014, 07:19, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hvidovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hele sidste uge gik, for mig, ud på at finde rundt i programmet og ligesom køre en uge før jeg begynder på min log, for lige at se programmet an samt øvelserne. Det gik helt fint, og øvelserne sidder snart på rygraden. Teknikken kommer også langsom, men det kan godt være jeg finder mig nødsaget til at lægge en video ind eller to, i eksempelvis dødløft, bare lige for at få det mest konstruktive og dermed forbedre øvelsens udføring. Men alt i alt, synes jeg Bill Starrs fundamentprogram 5x5 er rigtig fornuftigt. Den har primært fokus op de store øvelse og specielt squat som bliver trænet i hvert pas.

Og nu også med kostplan, så vil jeg se frem til, og selvfølgelig håbe, på at få noget mere masse på min krop her i de kolde vintermåneder.

Min generelle plan er egentlig ret ligetil, at få så meget masse på jeg kan inden Marts, og derfra skal der cuttes ned i fedtprocent, så man kan være bare en smule fit til sommer.

Pt. kører jeg intet pre-workout hvilket egentlig er fint, men jeg har overvejet lidt at investere i noget, for at se om det har en positiv virkning på min træning. Ellers indtager jeg proteinpulver og kreatin i pilleform.

Men mere om det i morgen, hvor mit rigtige første træningspas bliver logget. =;

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hvidovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster