Anmeldelse:
Smagsprøver i FW og fik snuppet en af hver salgs. Vil komme med en hurtig anmeldelse når jeg får smagt dem.
Nutramino
STRAWBERRYJeg blandede den op i +150 ml vand, som beskrevet på pakken.
Lugt: Sød, kunstig og lidt bitter
Smag: Smagte lidt kunstig, men ellers smagte den virkelig af milkshake. Ikke den værste jordbær jeg har smagt. Den havde dog en lidt bitter eftersmag, som dog sikkert ville forsvinde hvis man puttede mere vand eller mælk i. Det vil dog sikkert nedbringe den kraftige milkshake smag som er et stort plus.
3.5/6 fordi den smager af milkshake (Jeg er ikke vild med jordbær).
STRACIATELLASom blanding.
Lugt: sødlig, chokolade og lidt vanille
Smag: Jeg er ikke vild med straciatella i forvejen og dette produkt var jeg hellere ikke vild med. Den var lidt kunstig og smagte forkert efter min mening. Jeg kunne ikke så godt lide den, men den kan sagtens drikkes. Den smagte meget lidt af sødlig kage, men det behøver ikke være positivt.
2/6. Ville ikke købe, men sagtens drikke den, hvis man fik det gratis.
VANILLESamme blandingsforhold (vand)
Lugt: Som vanilje skal, selvfølgelig lidt kunstigt.
Smag: Smagte af milkshake lige fra starten af. Selvom det var kun vand, så kunne man ikke smage det og vaniljen var virkelig gennemtrængende og kraftig. Den havde lidt skummende konsistens som minder lidt om milkshake (Det samme for jordbær).
5.5/6 - Måske den bedste vanilje jeg har smagt. Kan anbefales.
Opblandingen af poserne har ikke altid været lige nemt. Det minder lidt om bodylabs, så hvis man ikke har en shaker, så klumper den. Den er dog bedre at blande op, end StarNutritions proteinpulver.