Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1338
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til valg af ny mobil.

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Det er vist ved at være på tide med en ny mobil. Men hånden på hjertet, så har jeg faktisk stort set altid valgt mine telefoner på udseendet. Derfor er den telefon jeg har nu, en Nokia Lumia 800. Som udelukkende blev valgt pga at den kunne fås i pink :lol: Men jeg er rigtig glad for den, faktisk er det min anden Lumia 800, for den første døde, fordi jeg tabte den rigtig mange gange. Hvilket så også er grunden til at denne her trænger til en udskiftning. Jeg er dog nået frem til at farven ikke skal afgøre, hvilken det bliver, da den alligevel bliver pakket ind i et cover.

Jeg har så kigget på Lumia 1020, fordi jeg jo har været så glad for min 800. Synes bare at den er ret stor, og kameraet bagpå, ser heller ikke for smart ud. Men ja.. Jeg kan finde rundt i den, med det samme :D

En iPhone skal det helt sikkert ikke være, for den kan slet ikke holde til at blive tabt, og jeg gider ikke skal ha' skiftet glas på den hver uge.

Men kom meget gerne med forslag, og selvfølgelig gerne med en lille forklaring på, hvorfor i mener den er bedst. Jeg har ikke særlig stor viden om hvilke der er på markedet lige nu, så har brug for hjælp. :)
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Prøv at se på nokia lumia 925, jeg har haft den før, den er ret lækker :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Samsung Galaxy =D>
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Specs: LG G2
Fanboy: Iphone 5..
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 782
Tilmeldt: 1. nov 2010, 12:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uanset hvilken telefon du har, så kan de ikke tåle til at blive tabt, medmindre du køber "håndvækrer" modeller.

Jeg er fortaler for iPhone, da det vel er det nemmeste i verden at bruge.

Ellers Galaxy S3 eller 4, og til technørden LG G2.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er meget enig i overstående. Jeg er ikke specielt fanboy af Apple, men lige når det kommer til mobiltelefoner, er der bare slet ingen tvivl i min verden. Jeg har haft forskellige smartphones, men intet overgår iPhone i min verden. Nu skriver du godt nok, at det ikke skal være en iPhone, da du er bange for, at den går i stykker, men alle smartphones er altså relativt skrøbelige, og så kan du jo altså købe et godt cover - så går den ikke sådan lige i stykker, medmindre du er meget hård ved den.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er godt klar over at de alle er skrøbelige, og går skam heller ikke og kaster med min telefon med vilje. Jeg er bare utrolig klodset og taber alt, rigtig ofte. Det er min opfattelse at skærmen på en iPhone, går rigtig nemt i stykker, i forhold til andre telefoner. Det er hvad jeg ser omkring mig, og hvad jeg har hørt fra en kammerat, som netop arbejder med at reparere telefoner. Min Lumia har jeg tabt SÅ mange gange, både inde og ude og skærmen er knap nok ridset. Det samme med min gamle Lumia. Den vildeste kosmetiske skade, var at et lille stykke af hjørnet, på skærmen, flækkede af. Det tvivler jeg stærkt på at en iPhone kan prale af. Og jeg vil være rigtig træt af at tage chancen, og eje den i 2 dage, og så skal jeg til at betale for ny skærm.

Det er altså en mulighed, jeg ikke engang gider at overveje. Selvom jeg godt ved at den er højt elsket af mange.

Nu ved jeg ikke helt hvordan arbejdstelefoner ser ud, her i 2013 :lol: men tvivler på at det er noget jeg vil eje. Så hellere købe ny telefon, lidt oftere :)
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uanset hvilket mærke du vælger, så køb et gummi/plastik cover, sådan et hvor der kommer en lille kant
rundt om fronten. I så fald sker der intet med skærmen når du taber den (med mindre den self. rammer hjørnet af en bordkant eller lign.)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er yderst tilfreds med min samsung galaxy s3.
Eneste minus er at det kræver lidt øvelse, hvis man skal betjene den med en hånd. Det er ikke nemt at komme fra top til bund med tommelfingeren.
Men tilgengæld er den super god, når man lægger den ned og bruger begge tommelfingre.
Hvis jeg skulle have ny tlf i morgen, ville jeg overveje galaxy s4 mini.
Brugeravatar

 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 670
Tilmeldt: 5. jan 2006, 15:37
Geografisk sted: Nykøbing Falster
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 270 gæster