Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marle skrev:ja som de andre siger omnimin, klart de bedste!

Mojler skrev:Marle skrev:ja som de andre siger omnimin, klart de bedste!
Tak for jeres svar!!
Hvor mange gange tager i dem så dagligt??

Jakob skrev:Mojler skrev:Marle skrev:ja som de andre siger omnimin, klart de bedste!
Tak for jeres svar!!
Det er forskelligt. Som regel 2 gange, men hvis jeg har fået meget at spise en dag eller jeg ikke har tid, så tager jeg kun 1.

Mojler skrev:Jakob skrev:Mojler skrev:Marle skrev:ja som de andre siger omnimin, klart de bedste!
Tak for jeres svar!!
Det er forskelligt. Som regel 2 gange, men hvis jeg har fået meget at spise en dag eller jeg ikke har tid, så tager jeg kun 1.
OKay... Så lige et andet soørgsmål, når vi er i gang ;)
-jeg har hørt at man får dårlig ånde af at spise fiskeoliekapsler?? er det rigtigt?? og hvad hjælper det??

Jakob skrev:Mojler skrev:Jakob skrev:Mojler skrev:Marle skrev:ja som de andre siger omnimin, klart de bedste!
Tak for jeres svar!!
OKay... Så lige et andet soørgsmål, når vi er i gang ;)
-jeg har hørt at man får dårlig ånde af at spise fiskeoliekapsler?? er det rigtigt?? og hvad hjælper det??
Du får ikke dårlig ånde af fiskeolie, men hvis du ikke tager kapslerne sammen med anden mad, kan du få en ubehagelig smag i munden når du bøvser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster