Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mike2468 skrev:McDonalds mad indeholder kæmpe mængder mættede fedtsyrer, og i større mængder kan det være potentielt sunhedsskadeligt i længden. Men set på kort sigt, så er det vel udemærket hvis dit mål er muskelopbyggelse. Jeg tror bare at du må forvente at der også ryger lidt fedt på.

Er der ca 18% fedt i McD kødet?Batmus51 skrev:Ja klart, der er ca. 18% fedt i kødet og 48% i osten. men kan justere alt efter hvordan jeg syntes det går. kan evt lade være med at bruge ost..

Sagat skrev:Er der ca 18% fedt i McD kødet?Batmus51 skrev:Ja klart, der er ca. 18% fedt i kødet og 48% i osten. men kan justere alt efter hvordan jeg syntes det går. kan evt lade være med at bruge ost..![]()
Det var da nærmest ulækkert meget...

Sagat skrev:Er der ca 18% fedt i McD kødet?Batmus51 skrev:Ja klart, der er ca. 18% fedt i kødet og 48% i osten. men kan justere alt efter hvordan jeg syntes det går. kan evt lade være med at bruge ost..![]()
. Dette kunne hænge sammen med at man nu kan se indholdsbetegnelserne på McDonalds varer.
.
Ja og der er 50-60g i en bigtasty menu, så vidt jeg husker...Batmus51 skrev:Sagat skrev:Er der ca 18% fedt i McD kødet?Batmus51 skrev:Ja klart, der er ca. 18% fedt i kødet og 48% i osten. men kan justere alt efter hvordan jeg syntes det går. kan evt lade være med at bruge ost..![]()
ja det er super meget. der er ca 25 g. fedt i en big tasty bøf :/

Sagat skrev:Ja og der er 50-60g i en bigtasty menu, så vidt jeg husker...Batmus51 skrev:Sagat skrev:Er der ca 18% fedt i McD kødet?Batmus51 skrev:Ja klart, der er ca. 18% fedt i kødet og 48% i osten. men kan justere alt efter hvordan jeg syntes det går. kan evt lade være med at bruge ost..![]()
ja det er super meget. der er ca 25 g. fedt i en big tasty bøf :/
Det er pæn klamt faktisk....

Ja der er utrolig meget protein i en bigtasty.. desværre også alt for meget animalsk fedt.. Hvilket IKKE er godt...Batmus51 skrev:ja men det er også med pomfritter og sodanvand, som jeg aldrig rør... det er selvdestruktivt... derfor jeg spiser frugt og drikker kildevand. men der er også super mange proteiner i big tasty kød... derofr jeg spiser to bøffer i min burger, som ellers består af ost (48%), løg, tomat ketchup og sennep.

Sagat skrev:Ja der er utrolig meget protein i en bigtasty.. desværre også alt for meget animalsk fedt.. Hvilket IKKE er godt...Batmus51 skrev:ja men det er også med pomfritter og sodanvand, som jeg aldrig rør... det er selvdestruktivt... derfor jeg spiser frugt og drikker kildevand. men der er også super mange proteiner i big tasty kød... derofr jeg spiser to bøffer i min burger, som ellers består af ost (48%), løg, tomat ketchup og sennep.

Batmus51 skrev:Sagat skrev:Ja der er utrolig meget protein i en bigtasty.. desværre også alt for meget animalsk fedt.. Hvilket IKKE er godt...Batmus51 skrev:ja men det er også med pomfritter og sodanvand, som jeg aldrig rør... det er selvdestruktivt... derfor jeg spiser frugt og drikker kildevand. men der er også super mange proteiner i big tasty kød... derofr jeg spiser to bøffer i min burger, som ellers består af ost (48%), løg, tomat ketchup og sennep.
nej det har du ret i. er heller ikke super for ansigtet. men har ikke rigtig mulighed for at spise frokost et andet sted, idet jeg er leder, og jeg skal være tilstede i restauranten i 6 timer i træk hver gang jeg er på arbejde

Mike2468 skrev:Batmus51 skrev:Sagat skrev:Ja der er utrolig meget protein i en bigtasty.. desværre også alt for meget animalsk fedt.. Hvilket IKKE er godt...Batmus51 skrev:ja men det er også med pomfritter og sodanvand, som jeg aldrig rør... det er selvdestruktivt... derfor jeg spiser frugt og drikker kildevand. men der er også super mange proteiner i big tasty kød... derofr jeg spiser to bøffer i min burger, som ellers består af ost (48%), løg, tomat ketchup og sennep.
nej det har du ret i. er heller ikke super for ansigtet. men har ikke rigtig mulighed for at spise frokost et andet sted, idet jeg er leder, og jeg skal være tilstede i restauranten i 6 timer i træk hver gang jeg er på arbejde
leder i McDonalds? Så du sku nok den leder i bedst form på de McDonalds, hvis alle lederne guffer McDonalds mad i pauserne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster