Navnet er Anders, men har altid gået under navnet Wastedmonkey på diverse forums. Jeg er 18 år gammel, og fylder snart 19. Jeg er født og opvokset i Randers, og træner i et super godt center, med masser af faciliteter. Jeg går i HTX på 2.år, og har derfor travlt med lektier osv. Men det skal ikke hindre mig i at træne 3 gange om ugen, med 3 af mine nærmeste venner. Jeg har trænet i omkring 5 måneder, uden at være seriøs, men det skal slutte nu. Slut med ølmave og spaghettiarme.
Mig og min kammerat(Emilox93) er startet på et nyt program, som vi har lavet i samarbejde med en personlig træner fra vores center, som vi efterhånden har fået et super godt forhold til, derfor var det også et gratis program. Min Trænings-Buddy er rimelig kendt med de forskellige øvelser, og guider mig i de teknisk svære øvelser, også vores træner fra centeret, lære mig utroligt meget. Min buddy og jeg har været venner siden vi var 5år, så han ved hvordan han skal motivere mig, og presse mig, så jeg får fuldt udbytte af træningen.
Grunden til at jeg gerne vil starte på denne logbog er, så jeg først og fremmest kan holde styr på hvor meget jeg stiger i de forskellige øvelser, men også for at få rådgivning og inspiration fra andre medlemmer her på BB.dk
Jeg vil notere min kost i løbet af dagen, øvelserne jeg har taget, og også eventuelle citater/videoer eller sange som har inspireret mig i løbet af dagen :-D
Lidt tal på mig.
Højde: 190 cm
Vægt: 91 kg
Fedtprocent: 17.2%
Arm: kommer
Bryst: kommer
Talje: kommer
Lår: kommer
Og nu til gårsdagens træning!
Som sagt tidligere følger jeg et program, med en kammerat. Så jeg får en pause mellem hvert sæt, der svarer til den tid det tager for at køre et sæt.
Dødløft(Er helt ny til dødløft, har brugt alt min tid tidligere, på at lære teknikken)
10x50
8x70
8x70
Upright Rowing Barbell:
10x30
10x30
10x30
Træk til bryst:
10x45
9x50
10x50
Barbell Preacher Curls:
10x25
9x25
9x25(smadret!)
Squat:
10x50
10x50
10x50
Har store problemer med denne øvelse, jeg kan sagtens tage mere, men jeg føler jeg er ved at besvime når jeg rammer de 7-8 reps. Jeg tror ikke det er min vejrtrækning, da jeg trækker vejret for fuld ild.
Ankeltræk: (På technogym maskinen)
10x?? på hvert ben
10x?? på hvert ben
10x?? på hvert ben
Bent over Barbells:
10x50
9x50(for lidt pause tror jeg)
10x50
Almindelige Crunches:
20
20
Til fail
Bænkpres:
10x50
10x60
10x60
Assisted Dips:
10xbodyweight -25
10xbw -25
10xbw -25
forsøger med -20 næste gang
Pushdown:
10x20
10x20
9x20
Flyers:
10x12
10x12
10x12
Super God træning, med masser af energi. Er gået fra at køre 5 gentagelser til 10, og kan godt mærke jeg lige skal vænne mig til det
Dagens Kost:
Morgenmad:
Yogurt med allbrain og musli
Frokost 1:
500ml salatbar, med kylling, løg og iceberg
Frokost 2: (alt for lidt)
2 skiver rugbrød
3 Koffeinpiller
Et glas juice
THEN THE WORKOUT
Aftensmad:
Risret med spinat, bønner og kylling og en proteinshake
Forsøger at ligge i et kalorieunderskud, da jeg gerne vil smide lidt af min fedtprocent.