Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kofoed skrev:læste tegneserien for et godt stykke tid siden, men har lige siddet og set filmen, men slutningen forvirre mig.
af hvad jeg husker så i tegneserien, så ser avisen rorschach's journal og smider den ud!
hvor i mod i filmen der ser avisen hans journal og så slutter filmen ...
er der nogen der kan fortælle mig og jeg husker forkert angående tegneserien ? .. for det gør jo egentlig en ret stor forskel om journalen bliver smidt ud eller om den ikke gør

StefanM skrev:kofoed skrev:læste tegneserien for et godt stykke tid siden, men har lige siddet og set filmen, men slutningen forvirre mig.
af hvad jeg husker så i tegneserien, så ser avisen rorschach's journal og smider den ud!
er der nogen der kan fortælle mig og jeg husker forkert angående tegneserien ? .. for det gør jo egentlig en ret stor forskel om journalen bliver smidt ud eller om den ikke gør
Du husker forkert. Han smider den i postkassen, sendt til The New Frontiersman, hvorefter den ender i deres "Crank-pile"...
... Men når jeg tænker over hvor mange ændringer, der er, er jeg mildest talt overrasket over at det er dén du bider mærke i

kofoed skrev:StefanM skrev:kofoed skrev:læste tegneserien for et godt stykke tid siden, men har lige siddet og set filmen, men slutningen forvirre mig.
Du husker forkert. Han smider den i postkassen, sendt til The New Frontiersman, hvorefter den ender i deres "Crank-pile"...
... Men når jeg tænker over hvor mange ændringer, der er, er jeg mildest talt overrasket over at det er dén du bider mærke i
fordi at hvis hans journal bliver smidt ud som jeg husker det i tegneserien, er det jo en forholdsvis lukket slutning.
men den er jo åben i filmen, da man ikke ved om "avisen" læser den, og og bringer den, hvilket vil få hele det med 3. verdenskrig op igen..
da sådan jeg har forstod slutningen i hvert fald

StefanM skrev:kofoed skrev:StefanM skrev:kofoed skrev:læste tegneserien for et godt stykke tid siden, men har lige siddet og set filmen, men slutningen forvirre mig.
fordi at hvis hans journal bliver smidt ud som jeg husker det i tegneserien, er det jo en forholdsvis lukket slutning.
men den er jo åben i filmen, da man ikke ved om "avisen" læser den, og og bringer den, hvilket vil få hele det med 3. verdenskrig op igen..
da sådan jeg har forstod slutningen i hvert fald
Men det er skam samme slutning, i den forstand. Avisen får den, og der lægges op til en åben slutning, men i og med at det er fra Rorschach, hvis de vælger at tro på afsenderen, er det stadig langt fra sikkert at de tror historien - og så er det jo netop en avis, der er kendt for deres vilde historier, der er stærkt politisk farvede. Så det er ikke til at sige hvad det ender ud med, ud over, som Rorschach siger "People have to be told".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster