Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Han har lige sagt der ikke er gluten i.
Hvis du har gluten allergi burde du da også vide at gluten intet har med mælk at gøre og valle er udvundet af mælk.
Syntes du skal se om du kan opnå et udmærket kalorieoverskud uden brug af WG. Det kan sagtens lade sig gøre, du har da også nolge fornuftige spise muligheder selvom du har gluten allergi.
Hvis du tænker på det her ( Glutaminsyre 5,6 g )
Så er det ikke gluten

Kolditz skrev:Efter træning er det mest optimale. Så får kroppen sit depot fyldt op og så sikre du rigtig god restitution.

Kolditz skrev:Lyder dælme mystisk at du kan spise 300g havregryn oven på yoghurt.
Men hvis vi ser bort fra det kan du stadigvæk lægge i kcal underskud, du indtager intet mellem middag og aftensmad. Der kunne du evt. indtage en bøtte makreld 2 skiver rugbrød, 1 halv agurk osv.
Og inden senge tid kan jeg kun fra råde kulhydrater, indtag noget protein rigt. Så som 1 bøtte tun og en halv litter mælk.

DonCarnage skrev:Kolditz skrev:Lyder dælme mystisk at du kan spise 300g havregryn oven på yoghurt.
Men hvis vi ser bort fra det kan du stadigvæk lægge i kcal underskud, du indtager intet mellem middag og aftensmad. Der kunne du evt. indtage en bøtte makreld 2 skiver rugbrød, 1 halv agurk osv.
Og inden senge tid kan jeg kun fra råde kulhydrater, indtag noget protein rigt. Så som 1 bøtte tun og en halv litter mælk.
Det er også en virkelig tør morgenmad![]()
Kl. ca 16.30-17.00 cykler jeg hjem fra Uni og 30min før vi spiser ville det jo ikke give mening at spise fordi så ville jeg ikke kunne spise aftensmad.
Hvorfor er det dårligt at spise kulhydrater inden man skal sove ? Jeg har prøvet ikke at spise før jeg lukker øjene men så sover jeg dårligt hele natten fordi jeg drømmer om mad

Kolditz skrev:Kroppen har ikke brug for kulhydrater inden senge tid, du laver jo ikke noget fysisk, og så bliver det bare optaget som fedt.

DonCarnage skrev:Kolditz skrev:Kroppen har ikke brug for kulhydrater inden senge tid, du laver jo ikke noget fysisk, og så bliver det bare optaget som fedt.
Ok men er det ikke også lige præcis det som er mit mål hvis jeg vil tage på ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster