Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

What to do

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg står i situationen at jeg er blevet fed og træt af det. Vægten siger 94,7 og 184 cm ( den har været på 117 kg). Jeg vil tro at jeg ville være tilfreds og ligge godt på en 82 kg. Jeg har dog før været ok buff, så derfor vil jeg igang med styrketræningen igen.
Jeg ved dog ikke hvordan jeg skal gå til det. Ja kost den er lagt om, men bør jeg holde mig til styrketræningen og kost. Eller skal jeg tag nogle måneder med minus kalorier og en mase Cardio?
Jeg hælder nok mest til styrketræningen, da jeg i forvejen til 30 km de fleste dage til og fra arbejde og jeg arbejder som pædagog, hvor jeg spiller en masse fodbold og andre fysisk krævende ting.
Jeg vil jo gerne beholde så meget muskelmasse som muligt så jeg ikke står med fulgeklatter når jeg har fået fjernet dunken og de tævepatter jeg har fået opbygget mig.
Og bør et fuldbody være fint nok med 3 gange om ugen?

Ja en masse forslag og tanker ville være lækkert:)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Altså du er jo under alle omstændigheder nødt til at være i kalorieUNDERSKUD for at kunne tabe dig.

Men et full-body 3 gange om ugen lyder fornuftigt.
Og så gør det jo ikke noget at løbe en tur i weekenden!

Så hold dig i kalorieunderskud, men rigeligt med proteinrig kost og så fortsæt med full-body - så mindsker du tabet af muskelmasse.
Keep moving forward!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Et fullbody vil være udmærket. Styrketræning vil desuden hjælpe dig meget med et vægttab, eftersom større muskler, har en større efterforbrænding. Angående cardio, så lyder det som om du er forholdsvist aktiv ved siden af, men cirka 15 minutters cardio (indbygget i opvarmningen) inden styrketrænings delen vil ikke skade.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster