Mit ser sådan her ud
Bryst/Triceps - Ryg/Biceps - Ben/Skulder/Mave
(men ved der findes mange andre udgaver. jeg har dog valgt dette da det er det jeg synes passer mig bedst.. har overvejet at prøve at bytte om på biceps og triceps i programmet. Nogen der har prøvet dette, eller har et par tanker om hvorfor/hvorfor ikke
)Og selve mit program ser således ud:
Primært kører jeg 5x5 i de store, også mellem 3/4 x 6-12 i de andre øvelser.
Ved dog ikke om jeg har for mange lorte øvelser i, og skulle barbere det lidt ned. Men nu giver jeg det en chance, medmindre der er nogen der kan argumentere for at jeg skulle rense lidt ud i det.
Programmet er et jeg har fundet herinde for lang tid siden. Dog tror jeg at jeg bør fjerne en af fly øvelserne, da brystet allerede bliver ramt rigeligt. Men det er også et af mine weapoints. har overvejet at dropen en fly, også måske køre noget rest-pause i en af de andre bryst øvelser for at prøve noget nyt.
Jeg har overvejet at træne 6 dage også en pause dag. Men ved dog ikke om det ville være bedre at køre 3 dage on, også en pause, nu da det er første gang jeg træner 3-split(og dermed en relativ høj volume).
Håber på en konstruktiv debat, uden en masse on-liners uden argumentation.

Er måske lidt sissy der.. men den kommer i tænke boksen, om der skal mere på dem..