Nu er mit spørgsmål så bare om man sskal lægge sin bentræning på mandag eller midt på ugen eller hvor f... det ville være bedst at ha den?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Nu er mit spørgsmål så bare om man sskal lægge sin bentræning på mandag eller midt på ugen eller hvor f... det ville være bedst at ha den?
Noah2013 skrev:Hej. Jeg har lige hørt en prof fitness dude snakke om at bentræning er med til at cirkulere blod rundt til de andre muskler, så man skal ikke tage bentræningen til sidst på ugen for max udbytte. Jeg har hørt om det før, men har ikk troet på det, før han forklarede det på så simpel en mådeNu er mit spørgsmål så bare om man sskal lægge sin bentræning på mandag eller midt på ugen eller hvor f... det ville være bedst at ha den?

Noah2013 skrev:Hej. Jeg har lige hørt en prof fitness dude snakke om at bentræning er med til at cirkulere blod rundt til de andre muskler, så man skal ikke tage bentræningen til sidst på ugen for max udbytte. Jeg har hørt om det før, men har ikk troet på det, før han forklarede det på så simpel en mådeNu er mit spørgsmål så bare om man sskal lægge sin bentræning på mandag eller midt på ugen eller hvor f... det ville være bedst at ha den?

Jeg har lige hørt en prof fitness dude snakke om at bentræning er med til at cirkulere blod rundt til de andre muskler, så man skal ikke tage bentræningen til sidst på ugen for max udbytte.

Noah2013 skrev:Ja, ja.. Latterlige folk skal man ikke lede længe efter herinde.

Noah2013 skrev:Ja, ja.. Latterlige folk skal man ikke lede længe efter herinde.

peter n skrev:Noah2013 skrev:Ja, ja.. Latterlige folk skal man ikke lede længe efter herinde.

Carsten2002 skrev:Noah2013 skrev:Hej. Jeg har lige hørt en prof fitness dude snakke om at bentræning er med til at cirkulere blod rundt til de andre muskler, så man skal ikke tage bentræningen til sidst på ugen for max udbytte. Jeg har hørt om det før, men har ikk troet på det, før han forklarede det på så simpel en mådeNu er mit spørgsmål så bare om man sskal lægge sin bentræning på mandag eller midt på ugen eller hvor f... det ville være bedst at ha den?
Men hvis man nu har trænet ugen inden, og første gang i næste uge er bentræning, så ligger den bentræning jo til sidst i forhold til forrige uge...
Fuck logic.

Jmt skrev:Scott Herman LOL
Hej, jeg er pro

Cas skrev:Har du overvejet hvad der ville ske hvis blodet ikke cirkulerede rundt i kroppen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster