Tænker primært hvordan han er gået fra Machinist til Batman Begins på 1 år, +31 kg
Discuss !

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FullHorizon skrev:Enig, tænker dog på om kroppen har lettere ved at gaine den tabte masse tilbage hvis du går fra veltrænet, sulter dig selv, og så skal tage det på igen.

Bay skrev:Det er ret almindelig inden for filmbranchen er krudte sig en smule, så man kan komme til at passe til de forskellige roller.

Asomugha skrev:Hvor ved folk fra hvad han har vejet på de forskellige tidspunkter? Er det sådan at han ved dag 1 på indspilningen af en film har stillet sig op på vægten og så leaket det til hele befolkningen? For mig at se virker de angivede kilo bare som det rene gætværk.

Magic-MJ-Music skrev:Hans form i american psycho er ganske enkelt super flot, og klart en af mine top mål en skønne dag.
Men vedr. topic så tror jeg ikke der er meget tvivl om hans form er opnåelig, men den store svingren op og ned,
kan godt få en til at tvivle. Såvidt jeg har læst et par steder, havde han 3 uger til at blive klar fra the machinist til batman,
og nej. Den går sgu nok ikke helt clean

Equus skrev:kunne være skægt at se en lignede med Tom Hardys vægt udvikling fra
Black Hawk Down
Bronson
Inception
Warrior
This means war
Batman - Dark knight rises

Equus skrev:kunne være skægt at se en lignede med Tom Hardys vægt udvikling fra
Black Hawk Down
Bronson
Inception