Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1273
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1270

Følg bodybuilding.dk på

fra 2010-2013

Udskriv emne

Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder

Hej BB Jeg har en logbog her inde med nye billeder men ikke med et gammelt, nu sætter jeg et gammelt billed op i mod et nyt godt nok med tøj på. Jeg har tabt 30 kg over 34 måneder har ligget i konstant underskud på nær 10 ugers bulk for ca 3 måneder siden, (+6,5kg)
og har så tabt dem igen, mit spørgsmål er grunden til jeg nu vejer 71 kg og er 183 høj uden bare at kunne skimte 6 pack med mindre jeg spænder er det så fordi mine mavemuskler ikke har kunne udvilke sig på grund af mit næsten 3 års underskud på trods af 5 dages træning om ugen ? og startede på styrketræning april i år 3 gange fullbody om ugen bill star skal lige siges jeg stadig har et lille lag flæsk på maven. Mit mål er at blive markeret ikke et stort brød da jeg kæmper konkurrence med vægt klasser :)
Vedhæftede filer
IMGA0495.JPG
spænder 71 kg den 28/10
IMGA0494.jpg
taget den 28/10 vægt 71
P1010068 mindre.jpg
Godt nok med tøj på men det giver et billed af hvor tyk man har været :) vægt 100 kg jan. 2010

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kom nu drenge. Ved der sidder en masse kloge mennesker der ude:-)

Styrkeliste

Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg ikke du skal tænke på " ripped > masse" . Har fuld respekt for dit flotte vægttab, og trods det ikke er så nemt at sammenligne billederne kan man godt se at der er sket noget.

Hvis du vejer 71 kg til 183cm. Synes jeg der er for lidt at cutte ned til.

Sæt dig et mål for hvad du vil veje i "sommerform" . Eksempelvis 80kg med en fedtprocent på under 10%.

Hvis du allerede inden du rigtig er kommet i gang med din træningskarriere bliver fedtforskrækket, eller bare vil nøjes med at skimte abs uden egentlige ønsker om muskelmasse på resten af kroppen tror jeg det bliver svært at motivere sig fremadrettet.

Personligt er jeg samme højde som dig, og lå for nogle år siden med en fedtprocent på 12-13% til en kropsvægt på 80kg, det så da fint ud men konklussionen blev at der manglede overall masse, sidste vinter vejede jeg 93kg med en fedtprocent på 14%, synes det look var mere tilfredsstillende en at rende rundt med en kropsvægt på under 80kg.

Ved ikke om du fangede min pointe men hvis du vil holde motivationen oppe og fortsætte træningen, burde du sætte dig nogle delmål samt slutmål. Både inden for styrke og fremgang i spejl/vægt.

Mvh Rasmus. Ellers benyt dig af mange af de gode artikler herinde.
Lets get another Shcrimp on the Barbey!! ^^

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 116.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 161.00

Tak for din henvendelse.
Et er jo hvordan man ønsker at se ud og noget andet er hvilken kropsbygning man vil have, for kæmper ca 3-4 gange om året og skulle gerne ligge under 74 kg inden jeg skal vejes, så mit mål er at komme ned på 70 kg den 2 dec. også bulke 6 kg på 5 måneder altså frem til første maj. også cutte 350-400 gram om ugen i 3 måneder (ca 5 kg) også se hvordan det står til. men det er så spørgsmålet om det er noget der vil give noget. Skal dog siges at jeg inden jeg startede med at styrke træne vejede jeg 70,5 og det gør jeg ogsåi dag efter 10 ugers bulk 6,5 kg og 16 ugers cut på 6,5 kg er mit bryst steget med 2 cm og under og overarm med 1 cm og lår med en cm. og er steget fra 35 kg til 45 i bænkpres med håndvægte altså samlet vægt.tror helt sikkert også på det er bedre at bulke over længere perioder men det tillader min sport ikke rigtig så er nød til at gøre det over nogle måneder .

Styrkeliste

Okay. Skal ikke gøre mig klog på kampsportstræning, andet en jeg kunne forestille mig du skulle træne efter at forbedre din eksplosivitet.

Kan da huske til noget MMA/Muathai træningen at vi lavede forskellige core øvelser, og statiske ben øvelser samt lungees. Derudover stod den bare på generel styrketræning med basisøvelser.

Mvh Rasmus
Lets get another Shcrimp on the Barbey!! ^^

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 116.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 161.00

Vi er ikke så tunge som dem i mma det meget normalt at ligge 72 til 76 med min højde
Men dine øvelser kan jeg sagtens genkende.

Men bare det kan lade sig gøre at at opbygge muskler på den ellers korte periode af 5 måneder ( 6 kg)

Styrkeliste

Tilbage til Personbilleder

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster