quietus skrev:
Er det dig Klokov?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
quietus skrev:

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:quietus skrev:
Er det dig Klokov?

awesome skrev:
og de er da bare for nice
dem jeg har er i hvert falde samme størrelse som mine skins og de sidder meget strammere 

albertsen33 skrev:13kr :/albertsen33 skrev:waatasdf-jr skrev:7 kr. i netto.. billig billig

Moose skrev:asdf-jr skrev:7 kr. i netto.. billig billig
Så må du da håbe at der ikke er en mus i en af dem

Steendahl skrev:awesome skrev:
jeg synes bare ikke de giver specielt god kompression, men måske er de bare store i størrelsendem jeg har er i hvert falde samme størrelse som mine skins og de sidder meget strammere
. Har købt dem til når jeg skal til nordic race næste år. Så det er egentlig bare fordi jeg vil have noget der ikke flagrer og sidder fast i pigtråd og hvad ved jeg 

haha hvor er du vild...awesome skrev:Er vild med blå monster. Hvis jeg fik at vide at jeg kun måtte indtage én slags væske resten af mit liv, blev det dét

awesome skrev:Steendahl skrev:awesome skrev:
jeg synes bare ikke de giver specielt god kompression, men måske er de bare store i størrelsendem jeg har er i hvert falde samme størrelse som mine skins og de sidder meget strammere
Det er mine første af den slags "bukser", så ved ikke hvordan det skal føles. :-D
sammenlignet med med de compression sleeves jeg har købt er de ihvertfald ikke helt så stramme, selvom de ser ud som om de er malet på. Har købt dem til når jeg skal til nordic race næste år. Så det er egentlig bare fordi jeg vil have noget der ikke flagrer og sidder fast i pigtråd og hvad ved jeg

Steendahl skrev:næste gang jeg skal have tights tror jeg i hvert falde at de bliver en medium i stedet for large! medmindre mine lår selvfølgelig blive meget større

Legend skrev:Jeg har lige steppet mit solbriller game rimelig sindssygt op inden jeg skal på vandre-/kanotur med en masse gamle venner (godtnok først næste forår, men jeg tager alle undskyldninger for at købe grej):

DonKahle skrev:De er mega bad ass. Der er sgu fart på dem der.

)

(Bilstein b12 Sportline)

ThomasNielsen skrev:Den ser ellers lækker ud den Gerber foldekniv. Har pt. en Columbia som har tjent mig fint de sidste 3-4 år. Dog kunne jeg godt tænke mig en udskiftning, så der var sådan en bestemt en mulighed. Hvor køber man dem billigst?
Det er jo med at have survivalkittet i orden.
OT:

chucksteak skrev:Knive?..... Kan i ikke slås eller hvad?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster