Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taurus skrev:Jeg fik det råd, at jeg skulle tage fiskeoliekapsler.
Det måtte jeg lige undersøge lidt nærmere og fandt ud af at det man kalder "EPA" i omega3 fedtsyrerne er antiinflammatorisk.
Efter 4 uger var min betændelsestilstand næsten forsvundet og jeg indtager dagligt min. 2g. EPA (6000mg. fiskeolie).
Jeg har aldrig haft inflammationer siden.
Giv det et forsøg istedet for Glucosamin eller MSM.

Matt skrev:Tag ned på apoteket og køb en tube Voltaren gel- det rykker serisøt. Har haft samme problem du beskriver i laaaang tid. Efter 3 behandlinger var det stort set væk. Kan varmt anbefales
Ipren® tilhører gruppen af såkaldte NSAID-præparater, der anvendes mod gigtsygdomme (f.eks. slidgigt, urinsyregigt, leddegigt m.fl.) og andre inflammatoriske sygdomme (f.eks. sene-skede-hinde-betændelse, tennis-arm m.fl.). Ipren® kan også anvendes ved svage smerter og menstruationssmerter.
DOSIS:
Findes som tabletter á 200 mg
Voksne: 200 - 400 mg x 3 daglig.

kinky_fætter skrev:Hej mit problem lyder sådan at jeg har fået inflammation i 4-5 måneder siden og har det stadig. Jeg oplever at smerterne bliver forværret når jeg træner men forsvinder igen efter en uge. jeg kunen godt tænke mig at høre fra nogle af jer som har haft det problen og kan bidrage med nogle gode råd?
Jeg har henvendt mig til lægen alt for mange gange.

Taurus skrev:Jeg fik det råd, at jeg skulle tage fiskeoliekapsler.
Det måtte jeg lige undersøge lidt nærmere og fandt ud af at det man kalder "EPA" i omega3 fedtsyrerne er antiinflammatorisk.
Efter 4 uger var min betændelsestilstand næsten forsvundet og jeg indtager dagligt min. 2g. EPA (6000mg. fiskeolie).
Jeg har aldrig haft inflammationer siden.
Giv det et forsøg istedet for Glucosamin eller MSM.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster