Hej Biiver, kan du fortælle lidt om dig selv? (Navn, by, alder, uddannelse, arbejde, træningserfaring mm.)
Hej Mads. Det kan jeg da i hvert fald – og tak for interviewet
Jeg hedder Jacob og kommer oprindeligt fra Humlebæk i Nordsjælland, hvor jeg har levet hele min barndom. I 2009 flyttede jeg til Østerbro idet jeg gerne ville ind til byen og den beslutning har jeg været glad for lige siden.
Jeg er 22 år og studerende på Copenhagen Business School, hvor jeg læser BA Interkulturel Markedskommunikation, som er en relativt bred bachelor inden for kommunikation og marketing. Når den er klaret til næste sommer, er det min plan at tage en kandidat i erhvervsøkonomisk kommunikationsledelse. Når jeg ikke studerer, arbejder jeg som personlig træner og i TDC’s marketingsafdeling, hvor jeg sidder i Retail Communication/Trade Marketing, som beskæftiger sig med markedsføring i de fysiske salgskanaler.
Hvorfor begyndte du at træne og hvordan har din træning udviklet sig gennem årene?