Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Har du 100 procent styr på din teknik ?

rask skrev:Nu jeg tænker over det, kunne det faktisk passe ret godt med, at irritationen gik væk, da jeg over et par uger hovedsageligt lavede box squats, hvorefter det er kommet tilbage nu, hvor jeg laver almindelig squat. Det kunne altså kraftigt tyde på noget teknikmæssigt, - eller eventuelt kan det skyldes at jeg går en del dybere i squat uden boks eller en blanding heraf.

poul hansen skrev:Det lyder 100% som anterior femoral glide. Du skal trække dine hoftebøjere agressivt hele tiden. hvis de også er svage skal du også styrketræne dem (start stille og roligt). Du skal aktivere dine ballemuskler konstant. Søg på mike robertson og glutes.
Det kan godt fikses med en fokuseret indsats over nogle uger/måneder.

DonKahle skrev:Er interesseret i at vide hvad du fandt ud af rask? - Har samme problem som dig i lysken, i mine squats når de bliver dybe - kan sagtens erstatte med ben pres men er ved og nå maximum grænsen for hvad maskinen kan trække nede i centret.
Virkede Poul's forslag? Ved han er utrolig klog på området omkring træning - Vil gerne give det et forsøg, men hvis du ikke kunne mærke nogle resultater kunne det godt virke lidt nytteløst og begynde på det, og burde måske opsøge en fysioterapeut.

toto_G4M3R skrev:DonKahle skrev:Er interesseret i at vide hvad du fandt ud af rask? - Har samme problem som dig i lysken, i mine squats når de bliver dybe - kan sagtens erstatte med ben pres men er ved og nå maximum grænsen for hvad maskinen kan trække nede i centret.
Virkede Poul's forslag? Ved han er utrolig klog på området omkring træning - Vil gerne give det et forsøg, men hvis du ikke kunne mærke nogle resultater kunne det godt virke lidt nytteløst og begynde på det, og burde måske opsøge en fysioterapeut.
God fornøjelse. Han har ikke været online siden 2012.

DonKahle skrev:toto_G4M3R skrev:DonKahle skrev:Er interesseret i at vide hvad du fandt ud af rask? - Har samme problem som dig i lysken, i mine squats når de bliver dybe - kan sagtens erstatte med ben pres men er ved og nå maximum grænsen for hvad maskinen kan trække nede i centret.
God fornøjelse. Han har ikke været online siden 2012.
Haha... Han kunne ikke klare presset og blev diskopumper, aint nobody got time for legday

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster