Jeg vil lige logge dagens træning, da den var rigtig fin. Og så logger jeg for at fejre at Paradise Hotel er vendt tilbage, hvilket medfører en række irriterende statusopdateringer på FB, som jeg intet fatter af fordi jeg ikke følger med i programmet. Dybest set følger jeg nok ikke med, fordi jeg er helt vildt misundelig på at deltagerne eksponerer sig selv i så høj grad, for at få deres "15 minutes of fame". Jeg synes ærlig talt at programmet er en skændsel, men det er jo konsekvenserne af 00'ernes behov for at få opmærksomheden, som de åbenbart ikke kan få ved at opføre sig normalt og præstere noget fornuftigt, som at fuldføre en uddannelse eller præstere noget inden for sport, bare for at nævne noget. Eller noget så simpelt som at være tilstede over for deres venner og familie. Så er det meget nemmere at blive castet til et program, pga. man gerne viser patter og knepper foran et kamera, med et spinkelt håb om at det bare ikke sex, men ægte kærlighed. Men så drikker de sig fulde igen næste dag og ens "partner" knalder en af de andre "lækre bitches" der er med. Host. Er det ikke sådan et programmet foregår?

Oooooooha, jeg ligger under for janteloven! Det er nemlig det man gør hvis man er modstander af Paradise Hotel. Man er vel også modig hvis man melder sig til sådan et program, det synes jeg at de skal have - jeg ville ikke turde at gøre det. Længe leve Paradise Hotel.
Men at Linse Kessler er med - det er fandme nice! Jeg elsker Linse Kessler. Men det er kun fordi hendes bryster er så store. Fordi jeg er så lav, så ville jeg blive kvalt mellem hendes bryster - det ville fandme være en awesome måde at dø på.
Hvad er der sket siden jeg loggede sidst. Jeg har frivendt 73 og spist meget kage.
TRÆNING I HGVS Antal træninger i 2012: 14Træk hæng+træk 2+1x 30kg
2+1x 35kg
2+1x 40kg
2+1x 45kg
1+1x 50kg
1+1x 55kg
1x 60kg
1x 60kg
Vend+benbøj+opadstød 1+2+2x 35kg
1+2+2x 45kg
1+2+2x 50kg
1+1+1x 60kg
1+1+1x 65kg
1+1+1x 65kg
1+1+1x 70kg
1+0+1x 70kg
1+0+1x 70kg
Squat 5x 50kg
3x 80kg
3x 93kg
2x 100kg
2x 105kg
2x 110kg PR
2x 105kg
2x 100kg
3x 95kg
3x 95kg
Chinups band assisted 6 sæt
CS DB rows albuer ude5 sæt op til 8x 20kg
Incline db pres 5 sæt op til 5x 22kg
Back ext 3 sæt op til 30kg
Mave lols
God og fin træning. Bortset fra da Lentz maste min ene fod med en trækasse.
På fredag skal jeg være faster, da min lille nevø kommer til verden. Jeg glæder mig
Jeg har DM d. 25. februar i Aalborg. Og en træningslejr d. 3-5. februar. Og så begynder jeg på fysioterapeut-uddannelsen d. 6 februar! Glæder mig !!