TheMS skrev:Det skal dog siges, at det dog smager fantastisk, hvilket er grunden til, jeg stadig bruger det.

Og jeg tror, det bedre kan betale sig at lave sit eget med noget taurin, beta alanin, kreatin/koffein, l-arginin osv.

Har jeg med fordel gjort. Det kan langt bedre betale sig hvis man sætter sig lidt ind i det.
Anyways, omkring ingredienser.
Har lige kigget på det:
Der er flere forskellige typer kreatin i, hvilket der ikke er nogen grund til. Men det giver ingen bivirkninger.
Beta-alanine, får nerverne til at giver udslag, og da der sidder en del nerver under huden er det det, der føles som en kløen/stikken. Din krop vænner sig til over tid.
Tyrosin er en aminosyre, der er med til at danne stoffet dopamin, et stof der gør en glad. Det er tvivlsomt om det virker, da produktionen af dopamin er begrænset af et andet stof. Ingen bivirkninger med den mængde der er i.
Taurin, ikke nogen bivirkninger heller, i hvert fald ikke med den tilsatte mængde.
Koffein, det stof der også er i kaffe, the, RedBull osv. Giver energi, ved et stort indtag kan man opleve en følelse af nervøsitet / angst, rystende krop, svedetur og kvalme. Nogle folk reagere kraftigt overfor koffein, og kan opleve angst ved mindre doser. Den mængde der er i NO-Xplode 2.0 burde ikke give andledninger til noget af ovenstående.
L-Arginin, bliver markedsført som at det skulle give en følelse af "pump". Påstanden om dette er dog ret tvivlsom.
Citrulline Malate, bruger det selv, har ikke oplevet nogle bivirkninger.
Resten kender jeg ikke, og vil jeg derfor ikke udtale mig om, men kender folk der bruger det, har selv prøvet det, og oplevede ingen bivirkninger.
Men som nævnt tidligere er det mest udseendet samt brandet du betaler for.