Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1308
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1306

Følg bodybuilding.dk på

No Xplode 2.0

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey Alle sammen!
jeg har lige købt produktet No Xplode 2.0
Vil lige høre om produktet har nogle bivirkninger? hvis ja, så hvilke nogle bivirkninger har produktet?
Er det et godt produkt at bruge?
Virker produktet?

Når i kommer med at svar så vil det være super hvis i også kom med begrundelse :)

Jeg er 18 år.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ved doser på over 1,5 scoops, begynder jeg at få kvalme, opleve træthed, få ondt i maven og diarré. :)
Ved under 1,5 scoops får jeg ikke rigtigt nogen.

Man får dog jo naturligvis en lille harmløs kløen af beta alaninen. Den varer ikke i længere end 30 sek for mig.

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 100.00

Kostplan: Vis kostplan

TheMS skrev:Ved doser på over 1,5 scoops, begynder jeg at få kvalme, opleve træthed, få ondt i maven og diarré. :)

Man får dog jo naturligvis en lille harmløs kløen af beta alaninen. Den varer ikke i længere end 30 sek for mig.

Så du synes ikke godt om produktet?

Har selv lige købt det. Har brugt det i 2 uger og kan klart mærke forskel. Har mere styrke, energi og mere pump.

Det er jo det der kløen efter, som skyldes beta alenin, men det er normalt. Vil ikke kalde det for en bivirkning.

Yilmaz18 skrev:
TheMS skrev:Ved doser på over 1,5 scoops, begynder jeg at få kvalme, opleve træthed, få ondt i maven og diarré. :)

Nej, vil aldrig spilde mine penge på det.
Fra starten virkede det dog rimelig godt mht. fokus og pump, men ikke mere - selv efter en pause med det.

Styrkeliste

TheMS skrev:
Yilmaz18 skrev:

Fra starten virkede det dog rimelig godt mht. fokus og pump, men ikke mere - selv efter en pause med det.

Ja okay, men jeg tænker måske der er forskel fra person til person hvordan det virker :), men du har ikke haft nogen bivirkninger via produktet?

Yilmaz18 skrev:
TheMS skrev:
Yilmaz18 skrev:

Ja okay, men jeg tænker måske der er forskel fra person til person hvordan det virker :), men du har ikke haft nogen bivirkninger via produktet?

Det er der naturligvis. Nogle finder produktet fantastisk, tværtimod med andre. :)

Og jeg har jo nævnt de bivirkninger, jeg har fået.

Styrkeliste

TheMS skrev:
Yilmaz18 skrev:
TheMS skrev:
Yilmaz18 skrev:

Det er der naturligvis. Nogle finder produktet fantastisk, tværtimod med andre. :)

Og jeg har jo nævnt de bivirkninger, jeg har fået.

Produktet skal vel prøves når jeg nu har købt det ;)

PAnders skrev:Har selv lige købt det. Har brugt det i 2 uger og kan klart mærke forskel. Har mere styrke, energi og mere pump.

Det er jo det der kløen efter, som skyldes beta alenin, men det er normalt. Vil ikke kalde det for en bivirkning.

Så du vil mene det er værd at prøve produktet :) ?

Har selv prøvet det, men er heller ikke den store fan af det, mærker ikke rigtig noget medmindre jeg bruger 2 scoops..

Bliver ukoncentreret, svimmel og senere meget træt, ved mindre doser gir det dog lidt energi ´(men ikke meget)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog

Nagy skrev:Har selv prøvet det, men er heller ikke den store fan af det, mærker ikke rigtig noget medmindre jeg bruger 2 scoops..

Bliver ukoncentreret, svimmel og senere meget træt, ved mindre doser gir det dog lidt energi ´(men ikke meget)

Yilmaz18 skrev:
Nagy skrev:Har selv prøvet det, men er heller ikke den store fan af det

Nope
Brugeravatar

Styrkeliste

Det skal dog siges, at det dog smager fantastisk, hvilket er grunden til, jeg stadig bruger det. :)

Og jeg tror, det bedre kan betale sig at lave sit eget med noget taurin, beta alanin, kreatin/koffein, l-arginin osv. :)

Styrkeliste

Hey

Jeg har brugt det i ca 3 uger. Synes det var skod og mærkede intet den første uge, dog kun uge 1. Men uge 2 og 3 har jeg mærket forskel.

Uge 1, ingen forskel. Uge 2, mere pump og energi. Uge 3, mere pump og energi. Nu skal jeg så igang med uge 4 :) . Når bøtten er tom, vil jeg dog holde 1 til 2 mdr pause og måske prøve noget andet bagefter (super pump, dymatize) måske. Ergo mener jeg det virker og et ok produkt til at prøve noget nyt og IKKE bare spild af penge.

Bivirkninger:
1) Synes jeg ikke rigtigt der er noget af. Det giver kløe et par minutter, på mig, er det mest på benene, føler jeg hvert fald.
2) Måske har givet lidt bumer i hårbunden, ikke noget videre synligt, men aner det ikke og tror bare jeg bilder mig det ind og skyldes mit mad indtag i stedet.
3) Føler lidt jeg mangler appetit, når jeg tager det, men igen, måske bare noget jeg bilder mig ind.

VIL ANBEFALE AT BRUGE 1 1/2 scoop om dagen pr træning og ikke mere end det. De skriver at man kun skal bruge 1 scoop så lad dog være med at bruge 2 hvis det gør en dårlige. Overdrivelse er aldrig godt, uanset hvad du bruger.

Glæd dig til at tøppe bøtten og kom endelig med din mening efter 1-2 uger :) .

Tror ofte dem som synes det er 100% spild af penge er dem som ikke har prøvet det. Who cares. Try it your self buddy

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Hvis jeg husker rigtigt står der 1 - 2 scoops
Brugeravatar

Styrkeliste

Liverpool skrev:Hey

Jeg har brugt det i ca 3 uger. Synes det var skod og mærkede intet den første uge, dog kun uge 1. Men uge 2 og 3 har jeg mærket forskel.

Uge 1, ingen forskel. Uge 2, mere pump og energi. Uge 3, mere pump og energi. Nu skal jeg så igang med uge 4 :) . Når bøtten er tom, vil jeg dog holde 1 til 2 mdr pause og måske prøve noget andet bagefter (super pump, dymatize) måske. Ergo mener jeg det virker og et ok produkt til at prøve noget nyt og IKKE bare spild af penge.

Bivirkninger:
1) Synes jeg ikke rigtigt der er noget af. Det giver kløe et par minutter, på mig, er det mest på benene, føler jeg hvert fald.
2) Måske har givet lidt bumer i hårbunden, ikke noget videre synligt, men aner det ikke og tror bare jeg bilder mig det ind og skyldes mit mad indtag i stedet.
3) Føler lidt jeg mangler appetit, når jeg tager det, men igen, måske bare noget jeg bilder mig ind.

VIL ANBEFALE AT BRUGE 1 1/2 scoop om dagen pr træning og ikke mere end det. De skriver at man kun skal bruge 1 scoop så lad dog være med at bruge 2 hvis det gør en dårlige. Overdrivelse er aldrig godt, uanset hvad du bruger.

Glæd dig til at tøppe bøtten og kom endelig med din mening efter 1-2 uger :) .

Tror ofte dem som synes det er 100% spild af penge er dem som ikke har prøvet det. Who cares. Try it your self buddy

Hey!
Folk jeg kender synes det er et godt produkt.
som du selv siger det bedst at holde sig til hvad der står hvor meget man skal tage det kan være grunden til farlige bivirkninger, fordi de skriver jo ikke for sjov 1 nogen tager 2 nogen 3 :)
men produktet er meget kendt og bliver en del brugt! :)

/flyttet
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 180.00

Hvorfor har du oprettet to tråde ?
Folk har allerede svaret dig i den anden tråd, og i denne !
Hvorfor har du købt et produkt, når du ikke ved om du vil bruge det...

Sorry hvis det her er for hårdt, men jeg synes du virker ligeglad med alle de svar du får, ved mindre de passer til hvad du vil høre. Tænk dig lige om engang.
Brugeravatar

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

TheMS skrev:Det skal dog siges, at det dog smager fantastisk, hvilket er grunden til, jeg stadig bruger det. :)

Og jeg tror, det bedre kan betale sig at lave sit eget med noget taurin, beta alanin, kreatin/koffein, l-arginin osv. :)

Har jeg med fordel gjort. Det kan langt bedre betale sig hvis man sætter sig lidt ind i det.

Anyways, omkring ingredienser.

Har lige kigget på det:

Der er flere forskellige typer kreatin i, hvilket der ikke er nogen grund til. Men det giver ingen bivirkninger.

Beta-alanine, får nerverne til at giver udslag, og da der sidder en del nerver under huden er det det, der føles som en kløen/stikken. Din krop vænner sig til over tid.

Tyrosin er en aminosyre, der er med til at danne stoffet dopamin, et stof der gør en glad. Det er tvivlsomt om det virker, da produktionen af dopamin er begrænset af et andet stof. Ingen bivirkninger med den mængde der er i.

Taurin, ikke nogen bivirkninger heller, i hvert fald ikke med den tilsatte mængde.

Koffein, det stof der også er i kaffe, the, RedBull osv. Giver energi, ved et stort indtag kan man opleve en følelse af nervøsitet / angst, rystende krop, svedetur og kvalme. Nogle folk reagere kraftigt overfor koffein, og kan opleve angst ved mindre doser. Den mængde der er i NO-Xplode 2.0 burde ikke give andledninger til noget af ovenstående.

L-Arginin, bliver markedsført som at det skulle give en følelse af "pump". Påstanden om dette er dog ret tvivlsom.

Citrulline Malate, bruger det selv, har ikke oplevet nogle bivirkninger.

Resten kender jeg ikke, og vil jeg derfor ikke udtale mig om, men kender folk der bruger det, har selv prøvet det, og oplevede ingen bivirkninger.

Men som nævnt tidligere er det mest udseendet samt brandet du betaler for.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster